annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vreemde beslissingen Paypal bij geschil

Had wel een bizarre verkoop van een versterker. 

Koper was niet tevreden over het geluid en kwam met een serie " gebreken " .

Koper meldde tevens dat hij knoppen had gewijzigd aan de versterker. 

Deze weerlegd en aangeboden het geheel op mijn kosten na te laten kijken/repareren en te voorzien van een technisch rapport over de staat van de versterker, wat geweigerd werd. 

 

Bij de geopende claim was Paypal voor mij bijzonder moeilijk te bereiken, geen antwoord enz. enz. zelfs tot en met geen reactie-mogelijkheid bij het claimcentrum.  

Wel 11 E-mails + telefoongesprek met de koper door Paypal. 

Koper stuurde de versterker terug d.d. 1 - 11 terwijl het geschil nog liep, ik had geen beslissing van Paypal gekregen.

Paypal in haar stappenplan duidelijk stelt dat partijen op de hoogte worden gebracht van hun beslissing.  Niet dus .....

 

De retourzending geweigerd en koper gemeld dat ik geen moeite zou hebben met retourzending als ik op de hoogte zou zijn van de beslissing inzake het geschil.  Paypal daar via mail 2 x om gevraagd, helaas geen antwoord.

Koper deelde mij tussen neus en lippen nogal intimiderend mee, dat dit mij m'n Paypal- en E-bay account zou kunnen kosten ...

 

D.d.  10 - 11 een mail ontvangen van Paypal waarin mij hun beslissing inzake het geschil meedeelde. 

Klacht ingediend t.a.v. de terugzending van de versterker d.d. 1 - 11 daar ik op dat moment niet op de hoogte was van enige beslissing van Paypal in het geschil. 

Antwoord van Paypal  :  Wij hebben de beslissing genomen op 30 - 10, dus U was op de hoogte  ........ 

Daarop gereageerd met verwijzing naar de datering van hun E-mail waarin mij de beslissing werd meegedeeld.

Geen reactie ...... 

 

Vervolgens eist de koper nu 2 x verzendkosten ( retourzendingen voor rekening koper zoals vermeld bij de aanbieding )  voordat hij de versterker terug wenst te sturen. 

 

Wordt vervolgd .....   tot nu toe 0 steun van Paypal als verkoper, in tegendeel ....... 

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen