annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet accepteren nieuwe betaalsysteem Ebay blokkeert alles! Chantage?

Mijn broek zakt inmiddels af...

 

11 jaar aktief op Ebay, altijd zeer tevrede maar nu ?

 

Wat een arrogantie mbt tot het nieuwe betaalsysteem. Men heeft geen keuze. Men MOET Ebay toestemming geven voor een niet gedefinieerde machtiging voor afschrijving van eigen bankrekening. Zo niet dan kan men niets meer op Ebay! Ik kan mijn advertenties niet meer verwijderen. Ik moet eerst toestemming geven dat Ebay  een machtiging over mijn bankrekening krijgt. De kosten zijn verhoogd dus mijn verkoopprijzen zijn te laag voor de extravagante stijging in kosten.

 

Om deze prijzen te kunnen aanpassen moet ik het nieuwe betalingssyteem accepteren. Maar die ga ik niet accepeteren omdat Ebay zich mijn geldstroom  ( gerelateerd aan verkoop en inkoop  op hun platvorm ) toe wil eigenen. Daar zal ik nooit toestemming voor gaan geven omdat dit in strijd is met alle redelijkheid.

 

Als de bakker een brood verkoopt gaat hij ook niet akkoord het geld van de betaling in handen te geven van een zogenaamde goedwillende buurman die het voor hem beheert. De bakker geeft het brood aan de klant maar moet wachten wanneer het de “ buurman” goeddunkt het geld terug te geven. Evt. kan hij nog zomaar onvoorziene vage kosten in rekening brengen.

 

Ebays antwoord op dit probleem is je account dan maar te sluiten.

Dus om kort te gaan: om van Ebay gebruik te kunnen maken moet ik ieder recht op mijn geldstroom via Ebay overdragen aan datzelfde Ebay. Daar zit een luchtje aan.

 

Beste Ebay...MIJN geld is en blijft MIJN geld. Mijn goederen ZIJN en BLIJVEN mijn goederen!

U kunt mijn account sluiten vanwege deze post, maar toestemming tot enig zeggenschap tot om het eender welke van mijn bankrekeningen PayPal claims, het dwingen van verzenden van goederen waarvoor ik nog geen cent heb gezien, gaat NOOIT gebeuren!


Ebay heeft eenzijdig de spelregels veranderd, hiermee vervallen voor mij de advertenties en voel ik mij niet meer genoodzaakt ze voor de prijs, waarvoor destijds aangeboden te verkopen, noch Ebay de fees te betalen. Ik ben immers NOOIT akkoord gegaan en ga dat ook NOOIT doen.

 

Ik mag hopen dat meer mensen wakker geschud gaan worden. 
Dit is buiten proportioneel en misbruik van verworven positie.

 

Dag Ebay.....

 

 

Hele onderwerp weergeven

bij mij zijn er zo juist ruim 7000 advertenties verwijderd, omdat ik niet akkoord ging met deze nieuwe betaal methode. erg spijtig van al het werk en de vele items die ik per maand verkocht. uitwijken naar andere sites dan maar. waarschijnlijk komen ze er over een tijdje op terug, maar ja dan zijn die advertenties verloren gegaan..........

Een vraag stellen