annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is er een fout bij eBay omtrent het hulp-mail systeem? Ik stel een vraag; eBay sluit mijn account.

Beste mede eBayers,

 

Ongeveer 15 minuten geleden heb ik via de Hulp functie contact gezocht met eBay. Ik heb namelijk een probleem met een van mijn kopers. Echter is dit probleem alleen nog maar groter geworden met de reactie mail van eBay zelf.

 

Als 'bedankje' op mijn vraag kreeg ik van eBay de volgende e-mail:

 

"Hallo ,

Bedankt voor uw e-mail met het verzoek uw eBay-account te sluiten.

We vinden het jammer dat zich wilt uitschrijven en uw eBay-account wilt sluiten."

 

Ik heb mijzelf nooit willen uitschrijven en alleen een vraag gesteld over een koper die niets van zich liet horen en geen betaling voldeed. Ik krijg nu het gevoel of eBay mij nu niet meer wil hebben.

 

Onder in deze e-mail staat ook "

Een uitschrijving kan niet worden ongedaan gemaakt. Als u zeker bent dat u uw eBay-account wilt sluiten, ga dan naar de volgende hulppagina, waar u de procedure voor het sluiten van uw account direct kunt starten:" met andere worden; ze kunnen niets voor mij doen als het systeem dus automatisch, zonder vragen of zonder mijn bedoeling, mijn account annuleerd.

 

Heeft iemand dit probleem eerder gehad? Is dit probleem bekend?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

 

Vriendelijke groet,

Pascal

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

En luister niet naar die andere 2 kwasten , de_zon en a.d.a trading. Dat zijn stillen.

Het komt vaak voor dat eBay een antwoord geeft op een andere, niet gestelde vraag.

Als er staat 'Als u zeker bent dat u uw eBay-account wilt sluiten, ga dan naar de volgende hulppagina.'

Sluit dan direct je browser.

Dat heb ik ook eens gehad. Ebay een mail gestuurd met de mededeling dat ik dat NIET had gestuurd. Hierop kreeg ik een bericht dat dit ook niet in hun systeem stond en het waarschijnlijk een systeem fout betrof. Toch, voor de zekerheid, zou ik ebay even mailen...

Een vraag stellen