annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

als iemand geen feedback geeft

wat gebeurt er als een verkopende partij geen feedback geeft over de transactie en jij wel .

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

NIETS en is ook niet belangrijk.

Als je perse feedback wil krijgen,mail de verkoper.Sommige verkopers geven eens per maand fb

 

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Er gebeurt niks, en dat is soms wel jammer.

 

Ik vind het erg hatelijk als verkopers geen feedback terug geven. Wanneer ik na 2 weken na het schrijven van mijn feedback nog geen feedback terug heb gekregen, mail ik ze dan ook met het verzoek ook feedback terug te geven.

Er zijn zat verkopers die niet zomaar verkopen aan mensen die minder dan een bepaald aantal feedback hebben. Daarnaast bekijk je zelf ook vaak de feedback van een ander voordat je ergens op biedt of iets koopt. Dus reken maar dat feedback OOK voor kopers nuttig is.

Als jij al 10 keer iets netjes op tijd hebt betaald en geen lastige klant bent, kan het dus best vervelend zijn dat je bijv. maar 3 positieve feedbacks hebt, waardoor een andere verkoper misschien niet met jou in zee wil gaan.

 

Gewoon mailen dus, en vragen of ze ook zo vriendelijk willen zijn om feedback TERUG te geven.

 

Ik heb een paar maanden geleden een geschil gehad met een verkoper die zich niet aan de gemaakte afspraken hield, vervolgens wilde deze verkoper mij doen voorkomen als een wanbetaler. Gelukkig kon ik met mijn 100% positieve recente feedback aantonen dat ik helemaal geen wanbetaler ben. Ik vind feedback echt belangrijk, en ik denk dat ebay dat ook vind.

Een vraag stellen