annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hulp Nodig Nieuw account beperkt/geschorst

Hoi iedereen, 

Van ebay het volgende email ontvangen: 

Hallo elite-toner-netherlands,

We hebben uw verkoopaccount tijdelijk beperkt omdat we activiteiten hebben opgemerkt die een risico vormen voor onze gemeenschap. Klik op de onderstaande link om contact met ons op te nemen (het kan zijn dat u wordt gevraagd om in te loggen) om uw account te verifiëren. 

https://www.ebay.nl/help/account/account-restrictions-suspensions/beperkte-en-geschorste-accounts?id...

Uw account blijft beperkt totdat we uw gegevens hebben geverifieerd. Tot die tijd kunt u geen nieuwe aanbiedingen maken. We hebben actieve aanbiedingen verwijderd en in uw map Onverkocht in Mijn eBay geplaatst. Hieronder vindt u details van aanbiedingen die we hebben verwijderd. We hebben eventuele bijbehorende kosten teruggestort op uw rekening.

Zodra we uw accountgegevens hebben geverifieerd, kunt u meteen objecten verkopen. U kunt de objecten in uw map Onverkocht dan ook opnieuw aanbieden door rechts van de aanbieding op Opnieuw aanbieden te klikken.

We waarderen uw hulp om uw rekening zo snel mogelijk te verifiëren.

--------------------------------------------------------------------------

Vervolgens een e-mail naar hun verstuurd:

Goedenavond team e-Bay,

 

Kunt u aangeven wat er precies aan de hand is en hoe ik tot een oplossing kan komen om weer actief op e-Bay te mogen zijn?

 

Alvast bedankt.


------------------------------
Krijg ik dit als antwoord: 

Hallo XXX,

 

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice van eBay over uw account, waarvoor momenteel beperkingen gelden. Mijn naam is XXX en ik zal je vandaag assisteren.

 

Ik begrijp dat u bezwaar wilt maken tegen de beperking van uw account, zodat u door kunt gaan op eBay

 

We hebben uw account zorgvuldig beoordeeld en zelfs nadat we dit in overweging hebben genomen, kan ik de beperking helaas niet van uw account verwijderen.

 

Het opbouwen van een vertrouwde marktplaats is onze eerste prioriteit. Daarom beperken we elke account die een risico voor dat vertrouwen vormt. Je account is beperkt omdat het een risico inhoudt voor eBay en zijn gemeenschap. Bovendien worden alle andere accounts waarvan u de eigenaar bent of die aan dit account zijn gekoppeld, ook opgeschort/beperkt.

 

We hebben besloten dat het in ons wederzijds belang is om uit elkaar te gaan. Wij betreuren de eventuele frustratie of het ongemak dat deze kwestie voor u kan veroorzaken.

 


Dus totaal geen nuttig antwoord, klantenservice NL/BE kan je niet bellen of teruggebeld worden.

Telefonisch Contact gehad met Ebay.DE en die verwijzen me naar NL..


Wie kan mij gidsen/helpen hiermee

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen