annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

goederen niet gekregen

Goedendag,

 

Ik heb op 31 jan een laptop accu besteld. Deze is na lang wachten eindelijk gekomen maar bleek het niet te doen.

Na meerdere keren rappeleren en indienen van klacht zou er een nieuwe accu worden opgestuurd. Dit is niet gebeurt en de termijn om een klacht in te dienen is inmiddels verstreken.

Er werd mij eerder geadviseerd contact op te nemen met paypal maar die verwijzen mij weer naar ebay. Ik word nu naar het kastje van de muur gestuurd heb ruim 20 euro betaald maar geen accu. Graag hoor ik hoe jullie mij hierbij kunnen helpen.

 

Met vriendelijke groet,

 

VIncent Bruggeman

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Ja, ik denk dat hier meer weinig aan te doen is.

Het is nl al bijna 6 maanden geleden.

Bij een aankoop moet je goed de termijn van een geschil (60 dagen) in acht nemen.

ook al zegt de verkoper dat hij er iets aan gaat doen. Als dat niet binnen het termijn gebeurt, toch een geschil openen (zie trransactieproblemen oplossen) dat is bij niet ontvangst, maar ook als het niet voldoet.

Ben bang dat er in uw geval niet meer aan te doen is.

Wel kunt u het aan ebay melden (zie hulp en contact) dat de verkoper nalatig is.

Een vraag stellen