annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik heb bij een verkoper in duitsland div munten gekocht deze deden hele maal niet volgen de ytems.

de verkoper Magiczauberwelt had 2 X munten in de verkoop zij dat het zilver en goude en kopere munten waren 1,8 g en 7klil zilver

ik heb hem meer dan duizend euro er voor betaald kreeg ze thuis was het meeste nikkel en koper kleur wat hij goud noemt

heb een mail gestuurd naar hem div keren hij geeft heel weinig antwoord terug alleen dat het terug kan woredn gestuurd

ik heb dit gedaan op 13 01 2014 na ik het binnen had gekregen heb 2 weken terug heb ik hem gelijk gemailt dat ik mijn geld terug wil

hij heeft via ebay een terug beleid dat terug kan gestuurd worden en dat ik dan geen claim tegen hem indient deze was dan gesloten

maar ik doet tocht bij deze melding van deze persoon niet erg correct handelt hij heb nog niks laten horen en ook heb ik mijn geld niet terug betaald via iban naar zijn rek in duitsland de nummers van ebay zijn 271345829355en 271345829355

mijn vraag wat ik moet doen af wachten tot hij reageerd en terug betaald of moet ik actie ondernemen

graag uw mening hier over

m v g Cschouten bij ebay onder naam cormar 27

Hele onderwerp weergeven

Uw verhaal is erg lastig te lezen.

Hebt u de munten al teruggestuurd en hebt u daar deugdelijk bewijs van.

Zo ja dan hebt u een kans, gewoon even bellen is het makkelijkst.

In Duitsland is het verboden iemand via internet op te lichten, dat is tenminste iets.

 

Een vraag stellen