annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet gewonnen, maar krijg nu bericht: kan nu ander kopen?

Heb artikel niet gewonnen. Had ze dubbel, een in wit en een in zwart, pas sinds deze maand lid van Ebay  0% feedback, uit USA,  dus daarom gemaild, acceptabel bedrag voor verzendkosten doorgekregen en fijn als ik de eerste zou zijn voor een goede feedback. Kon op artikel bieden of Buy it Now, maar er had nog niemand geboden, dus gistermorgen om 6 uur opgestaan en er had nog steeds niemand geboden en een bod gedaan vlak voor sluitingstijd en een hoger maximumbedrag. Ik bleef tot echt 3 seconden voor het eind de hoogste bieder en toen ging het heel snel Flats Weg! Iemand anders! Tja pech! Maar nu krijg ik een mailtje van haar dat degene die het artikel kocht liever de witte wilde, die niet op de foto stond, dus ik kan nu de zwarte hebben, dus ik kan op de Buy it Now knop drukken! maar ik vertrouw het niet. Want dan klopt dat verhaal ook niet dat ze er maar een weg wilde doen i.v.m. dat ze ze dubbel had... Wat moet ik hier nu mee?

-- Bewerkt door ladietjelee op 23 Sep 2011 7:33 CEST

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Het is dus een onervaren verkoper,zonder feedback,

misschien is ze het aan het uitproberen en heeft ze meerdere artikelen achter de hand,of ze heeft een ander account genomen,dus zgn nieuw.

Als je echt die kleur wil hebben,wat  over  is,en het niet te duur is,kan je het wel wagen.

Mail nog maar,of ze geen andere kleur heeft.

Helaas gebeurt het vaak,dat je in de laatste seconden wordt overboden.

Succes!

Het kan zijn dat iemand een stil bod heeft uitgebracht van een bepaald bedrag waardoor je niet de hoogste bieder bent gebleven.

De buy it now knop zou je gewoon kunnen gebruiken mits je zelf de prijs goed vind.

Informeer goed nog een keertje naar de verzendkosten.

En kijk naar de feedback van de verkoper.

Is deze goed en betrouwbaar kun je gewoon kopen geen probleem waarschijnlijk.

Verder moet je denk ik doen wat je instinct je ingeeft 🙂

 

Succes.

Een vraag stellen