annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb in Amerika een artikel besteld bij het ene bedrijf en shipping kosten via ebay betaald

Ik heb dus een artikel besteld in amerika en via paypall betaald,nu heb ik dus via paypall het bedrag voor het artikel betaald en heb een extra bedrag betaald voor shipping en export taxes maar nu komt het,het bedrijf  dat mijn artikel moet versturen heeft een adres gekregen wat voor mij geheel onbekend is en vraagt ofdat het adres is waar ze naar af moeten sturen,ik heb gekeken en gezien via google dat het een shipping center en gezegd dat dit vast het bedrijf is dat mijn artikel door stuurt naar Nederland want dit adres hebben ze via paypall of ebay vekregen en niet via mij,wie heeft hier ervaring mee want ik ben nu al twee weken aan het mailen met het bedrijf die mijn artikel nog steeds niet op stuurt omdat ik niet bevestigen kan ik het artikel bij mij aan komt en zij bieden mij aan om het geld terug te storten zodat ze er vanaf zijn maar dan ben ik de shipping kosten en reeds betaalde export taxes kwijt,wie kan mij helpen dit probleem op te lossen 

Gr Ronald

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Het item gaat eerst naar Pitney Bowes in Erlanger Kentucky.

 

Uit de eBay overeenkomst voor wereldwijde verzending (GSP):

 

  1. Pakketverwerkingsdienst. Uw Verkoper zal, na ontvangst van uw goedgekeurde betaling, zorg dragen voor het verzenden van het GSP Item naar een pakketverwerkingscentrum in de Verenigde Staten ("V.S. Verzendingscentrum") dat wordt beheerd door Pitney Bowes en geëxploiteerd door een derde logistieke dienstverlener. Pitney Bowes houdt toezicht op het sorteren en verwerken van het GSP Item in het V.S. Verzendingscentrum, welke werkzaamheden worden uitgevoerd ter voorbereiding van internationale verzending.
  2. Internationale verzend- en trackingdienst. Pitney Bowes regelt het internationaal verzenden van uw bestelling vanuit het V.S. Verzendingscentrum, uitgevoerd door een derde vervoerder (of vervoerders) naar het door u aangegeven afleveradres. U en uw Verkoper kunnen de internationale verzending van uw bestelling vanuit de Verenigde Staten naar het aangegeven afleveradres via My eBay volgen.

When a seller places items into the eBay Global Shipping Program (GSP), and an International buyer orders and pays for the item, the seller receives the product cost and shipping cost to Kentucky.

eBay’s GSP is contracted with Pitney Bowes Inc. in Erlanger, Kentucky. Pitney Bowes Global Fulfillment program is the ones who packages and ships out the products to our International buyers.

 

Dus gewoon laten opsturen. Dat de verkoper er niets van begrijpt klopt. Wie wel.

Dit heet nou GSP.

Een vraag stellen