annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb geen creditcard maar wil wel betalen met paypal, hoe moet dat?

Ik wil na 3x probleemloos iets gekocht te hebben op paypal, iets bestellen uit duitsland, maar telkens als ik naar betalen ga kom ik op de pagina van paypal waar ik mijn creditcard gegevens moet invullen die ik niet heb, want ik heb geen creditcard. 

 

Hoe kan ik nu gewoon dat object betalen?!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

Het heeft niet te maken met creditcard omdat het komt door de uitval van paypal op 30 okt 2015, waardoor de storing van bankgegevens niet meer gekoppeld zijn op paypal.

Als het goed zijn ze nog steeds bezig om dat te verhelpen.

-Workaround is dus in paypal eerst geld opladen met ideal (heb zelf gedaan), todat het probleem is verholpen.

 

https://www.paypal-community.com/t5/About-Payments/Paypal-is-suddenly-asking-to-add-a-creditcard-on-...

 

Als je genoeg geld op je paypal rekening hebt staan, kun je volgens mij (mij lukt dat in ieder geval ) probleemloos geld overmaken.

Mocht je toch een creditcard nodig hebben dan is een virtuele creditkaart (dan heb je wel een nummer, maar geen fysiek pasje) van neteller een idee (www.neteller.com) is gratis, maar je moet er wel iets opzetten bijv. 10 euro (en dat kan dan weer simpel met ideal).

Heb zelfde probleem. 

De verkoper vragen om jou een paypal invoice te sturen, zodat jij vanaf je paypal account naar de verkoper's paypal account het geld overmaakt, dus niet meer via ebay.

Alleen nadeel is dus geen status meer van verkoop op ebay.

 

Dien klacht in bij paypal!

Een vraag stellen