annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoi, ik werd net telkens in de laatste seconde overboden, mag dat?

Ik werd net telkens in de laatste seconde overboden en kon niets meer doen. Mag dit? Op andere veilignen wordt gewoon de tijd verlengd met een minuut. Wel zo eerlijk. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik een idioot hoog bod moet uitbrengen. Klopt dit? Het is natuurlijk zo dat degene die zij computer dichterbij de server heeft staan een duidelijk voordeel heeft. Iets is hier onjuist.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Dit betekent,dat iemand anders iedere keer wint.En dat mag.

De beweging van uw vinger om de knop in te drukken duurt langer dan de snelheid van de verbinding naar de server.

Als u een veiling beslist wil winnen kunt u het beste vlak voor het einde (10 seconden) een zo hoog mogelijk bedrag (veel negens) bieden. Dan gaat u beslist winnen. Er is ook zogenaamde sniper software beschikbaar die het bieden voor u uitvoert op het laatst mogelijke moment. Dit is handig als u niet altijd op het laatste moment beschikbaar kan zijn om te bieden. Biedt u eerder dan bestaat de kans dat de prijs wordt opgedreven. Maar ook dan werkt het bod van veel negens. U betaalt dan wel meer. Het verlengen van de veiling na een bod in de laatste minuut wordt op eBay niet toegepast. Dit zou mogelijk ook meer niet-betalers opleveren waarvoor het eindbod uiteindelijk toch te hoog blijkt.

Een vraag stellen