annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

trackingsnummers Economy Int'l Shipping

stinkerbel
Community-lid

Hallo,

 

Ik heb van een Chinese verkoper meerdere trackingnummers ontvangen hij verzend via Economy Int'l Shipping.

Ik heb op meerdere zoektermen gegoogeld maar kan deze pakketten niet vinden.

Weet iemand op welke website dit kan?

Thanx!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (7)

Antwoorden (7)

stephanthecollector
Community-lid

u krijgt een mail met 6 code's! wat is daar mis mee? wat verwacht u dan van de verkoper? dat hij/zij alles voor u uitzoekt van een koper mag je ook verwachten dat die zelf het nodige onderneemt en ook verkopers weten niet alles en kunnen niet toveren.

stinkerbel
Community-lid

Ik heb idd nu wel wat gevonden via chinapost maar de informatie is zo schaard dat je er alleen uit op kunt maken dat er een pakketje is geadresseerd aan NL. Dus geen verwachte aankomstdatum of iets dergelijks.

De verkoper die in eerste instantie zo behulpzaam leek heeft er schijnbaar ook geen zin meer in, code die ik doorgekregen had bleek ik al een week in huis te hebben....zonder de items die ik nog moet ontvangen. Mail over gestuurd krijg je een mail terug met 6 andere codes, zo van zoek het zelf maar uit.

Heb al mijn biedingen ook ever lekker laten overbieden bij deze "goede" verkoper.

 

Bedankt voor jullie reacties, want ik kwam er even niet meer uit...

stephanthecollector
Community-lid

ik zou het aan eBay vragen want die schijnen alles te weten! dat weet ik uit zeer betrouwbare bron!

Ik heb ook chinapost gegoogled,omdat natuurlijk niet alles via Hongkong gaat.

Chinapost ems tracking

Ik hoop,dat je er iets aan hebt.

Laat het even weten!!!!

Ik traceer pakjes  via hongkongpost.

Ik gebruik voor alles Track24.net vindt alles
stephanthecollector
Community-lid

Economy shipping is een simpele en een van de meest goedkopere versies van verzenden, volgens mij worden de trackinggegevens pas aangepast als ze aan de grens zijn en de meeste van deze pakketten worden door post.nl bezorgd dus misschien dat je daar eens kunt informeren

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos