annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kan ik op Ebay.nl ook internatiaal verkopen , bv op ebay,de. Hoe kan ik dat regelen.

wat moet ik doen om internationaal te kunnen verkopen

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

U dient eerst een stuk of 100 unieke transacties te doorlopen als verkoper zijnde, deze transacties moeten wel positief eindigen. Als u geluk hebt kunt u dan rechtstreeks op .de verkopen, de voorwaarden wisselen nog wel eens. Het op .nl internationaal aanbieden zet niet echt zoden aan de dijk al hangt dat af van uw koopwaar.

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Ik merk een grote vooruitgang op .de. Ik verkoop zelfs meer aan Nederlanders sinds ik op .de verkoop. Grote voordeel is dat er op .de vele malen meer mensen actief zijn vergeleken met .nl. Als je veel gezochte producten hebt zal het inderdaad niet veel uitmaken....

Ik bied zelf alles enkel op .nl aan en toch verkoop ik ongeveer de helft naar het buitenland (vooral belgië en duitsland)

Het zal er zeker aan liggen wat je verkoopt en aan welke landen je wilt verkopen. Als je op .de aanbied ben je voor veel landen volgens mij net zo makkelijk (of moeilijk) te vinden als op .nl voor de rest van Europa

Aangezien de verzendkosten vanuit nederland hoger is dan vanuit duitsland (als je op .de aanbiedt) moet je dus aardig onder de prijs zitten van wat de duitsers op .de vragen Of spullen hebben die weinig worden aangeboden, maar dan zoeken de meeste ook wel weer europees of wereldwijd.

Vraag me dus altijd af of het echt een groot voordeel is.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos