op 15-02-2014 20:54
Onlangs kocht ik een item van iemand uit the U.S. Hij gebruikt Pitney Bowes Shipping Program.
Ik heb eerder van hem gekocht, zonder probleem.
Het item was een kwetsbaar antiek stukje - textiel.
Het pakje was opengemaakt (Ebay notice of parcel check inside) en het kleine gebreide tasje was min of meer terug 'gepropt' in de verpakking.
Het heeft vele kraaltjes en er zaten losse kraaltjes in de verpakking.
Ik was blij met het item, maar niet met de manier waarop het was behandeld.
Ik betaal (heel) veel geld voor een correcte afhandeling en dit is niet de manier waarop dat hoort te gebeuren!
GSP is niet zo profijtelijk voor de koper, dit is een understatement.
Voor verkopers is het ook niet zo geweldig door de afhakende kopers.
Waarschijnlijk is het dan voor eBay wel aardig.
Dit staat bij PitneyBowes service in Nederland
Wij wijzen u erop dat u geen aanspraak kunt maken op Pitney Bowes Klantenservice voor aankopen gedaan via eBay, deze vallen niet binnen de verantwoordelijkheid van Pitney Bowes Nederland
Dien een klacht in bij de verkoper.