annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

administratie bijhouden

Graag wil ik een overzicht hebben van wat ik te koop heb en verkocht heb.Dus inkoopprijs ,verkoopprijs ,koper ,betaald ,hoe betaald,verzonden,feed back gekregen etc.etc.

Volgens mij zal er wel kant en klare (Nederlandse)software voor zijn.Of biedt eBay zelf een mogelijkheid.Excel ken ik zo,n beetje maat lijkt mij moeilijk .

Ik hoor wel hoe jullie dat doen.Groet eschrome

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

stephanthecollector
Community-lid

Je aankopen worden tot 2 jaar na dato gearchiveerd wat de verkopen betref weet ik dat eerlijk gezegd niet dat zou ik even moeten nakijken!

 

ik heb het even nagekeken maar ik zie geen termijn van twee jaar staan wel vind ik nog een verkoop van november 2011 dus ik vermoedt dat de verkochte items in ieder geval niet 2 jaar worden opgeslagen in het archief.

 

Wat je vraag over software betreft voor eBay daar moet ik helaas het antwoordt schuldig maken, ik heb zelf een document aangemaakt waar ik verkochten en gekochte items in kan zetten, je moet het dan wel trouw bijhouden! :^O

-- Bewerkt door enschede39 op 6 Feb 2012 12:24 CET

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Bedankt .Het gaat je geloof ik goed af met je popmusic!

Ik zoek naar software dat ook de mogelijkheid biedt om inkoopsprijs en andere zaken vast te leggen.Ik moet zeggen dat ik wel eens in "mijn ebay"hebt gekeken ,maat ik vind het wat summier en wat ik ook graag zou willen weten,hoe lang blijft het er op staan en is het ook te printen?

Ik vraag me ook af of er ,liefst Nederlandstalige software te koop is.

stephanthecollector
Community-lid

Wat dacht je ervan om gewoon onder je Mijn Ebay te kijken daar vind je al je koop en verkoop transacties terug

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos