annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie is de beste internationale vervoerder?

Na enige jaren actief te zijn en eigenlijk alles (tenzij het een bijzonder groot formaat is) verzonden te hebben via Post NL heb ik een hele stapel verzendbewijzen liggen die ik moet bewaren omtrend schade en gewoon verdwenen pakketten. 

 

Mijn spullen zijn vaak breekbaar en zwaar en heb ondertussen heel veel geleerd om met de onhandigheid en eigenlijk onkunde van de werkende medemens op sorteercenters en postkantoren in te spelen, maar toch gaat er af en toe wat mis, met grote financiele gevolgens van dien. Ondanks verzekerd verzenden gaan daar lange procedures aan zitten en ondertussen kun je alles refunden aan je klant of op zoek gaan naar vervanging (incl nogmaals inkoop, verpakking en verzendkosten) en dan hopen dat dat wel goed gaat.

 

Is hier iemand of zijn hier meerdere mensen met tips en ervaringen omtrend de vraag welke internationale vervoerder er gewoon goed om gaat met pakketten? Ik heb namelijk geen idee welke vervoerders de meest tevreden klanten heeft maar ook tevreden werknemers die met respect en aandacht hun werk doen. Pijlen, FRAGILE, GLASS! en andere waarschuwingen lijken tot op heden via Post NL eigenlijk geen effect te hebben op hoe een pakket behandeld wordt. Soms zetten ze bij het servicepunt waar ik het pakket aflever het pakket al op de kop of op hun zij terwijl daar duidelijk un hun gezicht staat THIS SIDE UP met een pijl.. Ik ga er vanuit dat pijlen oer-primitieve tekens zijn die men al snapt vanaf een jaar of 3? Helaas is er iets raars aan de hand met veel mensen dat ze dat niet meer zien of snappen ofzo

 

Ik ben heel erg benieuwd naar de tips, als ik iets meer moet betalen voor het verzenden maar daar een betere "care" voor terug krijg dan doe ik dat heel erg graag. Tot nu toe heb ik altijd het idee gehad dat in principe elk pakket en elke vervoerder hun lading in dezelfde internationale centers laat bezorgen en dat er geen of nauwelijks verschil in zit, en dat overstappen wat dat betreft geen nut heeft. Please prove me wrong

Met vriendelijke groet een mede eBayer

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos