annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

terugstorting verzendkosten

rachidje
Community-lid

Hallo, ik heb vandaag een paar schoenen gekocht via Ebay. Na betaling heeft de verkoper besloten de koop te annuleren omdat hij bij nader inzien toch liever niet internationaal verkoopt (verkoper zit in het Verenigd Koninkrijk). Het geld is keurig teruggestort, maar het deel van de verzendkosten heb ik niet teruggekregen. Na mailcontact meldde de verkoper mij dat dit via een andere partij gaat (Global shipping) en dat zij mij het verzenddeel terug moeten betalen. Iemand hier ervaring mee? Kan ik het gewoon afwachten of moet ik soms een terugstortverzoek of iets dergelijks indienen?

Alvast bedankt en groet! 🙂

R Hogerhuis

Hele onderwerp weergeven

Ik had iets dergelijks, het zijn 2 betalingen in 1: de verkoper moet het stukje verzendkosten tot aan de Shipping company terugstorten en de rest moet je, maar eigenlijk de verkoper doorgeven aan de vervoerder. ingewikkeld maar te doen , eerst uitvinden wie Global Shipping regelt, dat weet eBay.

 


@rachidje schreef:

Hallo, ik heb vandaag een paar schoenen gekocht via Ebay. Na betaling heeft de verkoper besloten de koop te annuleren omdat hij bij nader inzien toch liever niet internationaal verkoopt (verkoper zit in het Verenigd Koninkrijk). Het geld is keurig teruggestort, maar het deel van de verzendkosten heb ik niet teruggekregen. Na mailcontact meldde de verkoper mij dat dit via een andere partij gaat (Global shipping) en dat zij mij het verzenddeel terug moeten betalen. Iemand hier ervaring mee? Kan ik het gewoon afwachten of moet ik soms een terugstortverzoek of iets dergelijks indienen?

Alvast bedankt en groet! 🙂

R Hogerhuis


 

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos