annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beschadigde zending moet kosteloos terug naar Groot-Brittannië. Welke acties kan ik ondernemen

Vandaag een zending ontvangen uit Engeland die zwaar beschadigd is, waardoor hetgeen is gekocht niet meer bruikbaar is. Dit heb ik de verkoper gemeld. Die zegt dat hij het goed heeft ingepakt en wil de kosten van de beschadiging verhalen bij  de vervoerder. Hij vraagt mij om een kosteloze retourzending aan te melden bij EBay. Gelukkig heb ik hier geen ervaring mee, echter daf betekent dat ik niet weet hoe ik dit aan moet vliegen. Daarnaast weet ik niet hoe ik mijn geld terug krijg. Iemand die mij uit de brand kan helpen?

Hele onderwerp weergeven

Als je iets koopt bij een verkoper via Ebay dan heb je een "koopcontract" met die verkoper, niet met Ebay.

Door iets aan te bieden bij een verzender sluit die verkoper een "vervoers"contract met die verzender/koerier.

Daar ben je als koper geen partij in.

De verkoper zal dus met de oplossing moeten komen en het moeten regelen met de koerier.

 

Als de verkoper zich blijft verschuilen achter Ebay zul je je recht moeten halen, maar dat is internationaal best ingewikkeld en duur.

Succes en ik hoop dat het lukt.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos