annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket uit de VS

Ik heb nu voor het eerst een paar barbiepoppen via Ebay gekocht in de VS, voor heen altijd in Frankrijk.

Ik heb met paypal betaald 102,50 en als verzendkostten 46.45, in totaal 148.95dollards.

Hoe gaat het nu verder, blijft mijn pakket straks liggen bij de douane en moet ik dan eerst nog iets aan hun betalen , of moet ik bij TNT betalen als ze het pakket komen aflleveren.

En krijg je dan eerst een bericht dat je pakket in Nederland is geariveerd?

Had geen idee dat kopen in de VS anders was dan bv Frankrijk of Engeland. 

 

Geaccepteerde oplossingen (2)

Geaccepteerde oplossingen (2)

hoi

je moet de postbode bij levering betalen...je krijgt niet

van te voren bericht...helaas...helaas....:-(

Je krijgt inderdaad geen bericht. Wel kan je de zending hier volgen (als het goed is)  als je het tracking number hebt:

http://www.usps.com/shipping/trackandconfirm.htm

Bij aankomst wordt de zending omgenummerd, maar dan weet je in elk geval dat het op Schiphol is aangekomen.

 

 

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

Ik heb een van mijn pakketten gekregen,tamelijk vlot vindt ik zelf.

Verzending 25 mei, aankomst 6 juni.

Alleen er zat een onverwacht item! in, nl zilvervisjes en dode larven. 

Bah, heb met de koper gemaild en die heeft ,n klein bedrag terug gestort.

Hij had de onderkant niet gezien en daar zat een smerige kleverige troep van dode larven en visjes op.

Dit is me nog nooit gebeurt, zoiets vies.

Kijk dat de spullen niet schoon zijn is logisch met 2e hands goed, maar ongedierte er in is wel smerig als je daar bij het uitpakken midden ingrijpt.

 

 

 

Hi,geen idee.Ik moest invoerrechten betalen,boven 50 euro en hoewel ik verzendkosten had betaald,moest de tntpost ook weer betaald worden.Dubbelop dus.

Ik zag vanmorgen op de rekening dat mijn pakket in Nederland is aangekomen.

Maar waarom zou TNT het dan nog een keer naar de douane brengen als het in Amerika al door de douane is gegaan ?

 

Hoi,Als je pech hebt,blijft je pakket zonder bericht 3 weken bij de douane liggen.Omdat TNT het pakket naar de douane brengt en ophaalt,mag je de TNT ook dubbelop betalen. 

Een vraag stellen