annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kreeg mail van ebay.de met bekeken item maar kan niet eens kan bieden omdat ik in NL woon

Onlangs vond ik op ebay.de een item dat ik wilde kopen. Omdat verzenden buiten duitsland niet was aangegeven heb ik kontakt opgenomen met de verkoper zoals aangegeven bij het item door Ebay. De verkoper gaf aan dat hij de veiling niet kon aanpassen en dat ik maar een bod moest uitbrengen. Omdat de veiling nog even liep heb ik gewacht met het bieden tot vlak voor het einde van de veiling, maar kreeg toen de response dat ik niet kon bieden omdat mijn bezorgadres niet in duitsland was. Nu moet de verkoper zijn item voor een heel laag bedrag aan een andere bieder leveren en ik heb niet eens kunnen bieden. Dat het bieden op een artikel zinloos is als je niet woont in een land waarvoor verzending niet is aangegeven kan ik nergens terugvinden. Op zich snap ik dat wel, maar dat had ik graag van te voren willen weten, want dan had ik de verkoper niet enthousiast gemaakt met een potentieel hoger bod en had ik niet de teleurstelling gehad dat ik geeneens een bod kon uitbrengen.
Ik vind het teleurstellend dat Ebay deze beperking bij het bieden nergens noemt. Ik heb zelfs een mail van ebay ontvangen voor dat specifieke item omdat ik er naar gekeken had, maar bleek dus niet eens te kunnen bieden. Erg jammer en teleurstellend en weer een extra argument voor mij om kopen via ebay zoveel mogelijk te beperken.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Dit is toch een foutje van de verkoper.  Bij het opmaken van de advertentie kun je nl opgeven waar je het wil verkopen. Als hij bijv. .gewoon "wereldwijd " had aangeklikt dan was er niets aan de hand geweest. 

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos