annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

IS Adres wijzigen mogelijk als je iets koopt dat gelist is met "global shipping policy"?

Ik heb vrienden in Amerika wonen en wil een kado voor ze kopen op ebay.com en dat dan direct naar hun laten sturen. Nu heeft die veiling een Global shipping policy.  Zoals het er nu uitziet moet ik betalen voor verscheping naar Nederland en is het niet mogelijk dit te wijzigen naar USA. Beetje zonde van het geld om het eerst naar mij te laten komen en dan vervolgens weer terug te moeten sturen. Kan natuurlijk wel per PM aangeven dat het direct naar Amerika moet maar dan nog betaal ik verzendkosten en invoerrechten alsof het item naar Nederland is geweest. Is het mmogelijk om op de een of andere manier bij de afwikkeling het toch zo in te stellen dat de verzendkosten naar de USA worden gerekend i.p.v. naar Nederland. Daar gaat het item immers niet heen.

 

 

Hele onderwerp weergeven

De hele Global Shipping Policy is gewoon geldklopperij!!! Je betaalt sowieso invoerrechten en verzendkosten terwijl je wellicht helemaal geen invoerrechten moet betalen. In mijn geval heb ik een telefoon gekocht vanuit UK waarin deze verzending werd aangeboden maar helaas niet althans toen nog niet direct wist wat het inhield. de verkoper stuurt het artikel niet naar jouw toe maar naar een soort depot . Vandaar wordt het weer herpakt en dan verstuurd naar de koper. Het duurt zo langer en betaal je meer verzendkosten! Het risico van beschadigde en/of vermissing wordt hierdoor groter.

 

Je kan de verkoper vragen om voor jouw niet gebruik te maken van deze manier van verzending...

Een vraag stellen