annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Artikel niet gekregen geld kwijt

Op 24 juli 23 bestelde ik iets in de VS, ruim € 82 inclusief verzendenden. Levering kon wel een maand duren stond er. Op 22 augustus had ik nog niets, controleerde de status en zag dat het op 7 augustus bezorgd was. Heel vreemd, want ik was die hele dag thuis, er was niet aangebeld, er was geen bericht van Ebay, Dhl, of PostNL, geen briefje, totaal geen kennisgeving.

Een zaak geopend op 22-8 bij Ebay, die vertelden dat het onder kopersbescherming viel, geen probleem, u krijgt uw artikel of geld terug.

Op 25-8 antwoord van Ebay, die gaven me een DHL track en trace nummer, vertelden me dat het geleverd was en dat er geen refund kwam. DHL gebeld die gaf aan dat het niet meer bij hen lag maar bij PostNL. PostNL wist me te vertellen dat het pakket geretourneerd was naar de afzender.  Dit aan Ebay verteld met de link van PostNL waaruit blijkt dat het retour gaat, maar die gooiden de deur in mijn gezicht. Jammer, zaak gesloten bekijk het maar.

Ik heb nu maar een geschil geopend bij Paypal maar ik ben woest over deze botte reactie.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos