annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wanneer komt er een echte klantenservice die ook echt te bereiken is telefonisch ??!!

Ik baal als een .....omdat Ebay niet bereikbaar is en via formulieren wordt niks opgelost !!!

Ik probeer al 3 weken een item te betaleen, maar het lukt niet en de fout ligt bij ebay, maar die zijn er niet of ze lezen de post niet, in ieder geval is een echte klantenservice noodzaak geworden voor heeeeeel veel mensen !!

 

Monique

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Als je vanwege een bepaalde reden niet kunt betalen via eBay met behulp van de knop Nu betalen of als je pas nadat je de afhandeling hebt doorlopen, beslist om voor een object te betalen met PayPal, kun je rechtstreeks vanuit PayPal voor eBay-objecten betalen. Je valt dan nog steeds onder Kopersbescherming van PayPal.

Zo betaal je een object rechtstreeks via PayPal:

  1. Log in bij je PayPal-rekening.

  2. Klik op de tab Geld overmaken.

  3. Klik op de link eBay-objecten betalen.

  4. Klik op Betalen naast het object waarvoor je geld wilt overmaken.

  5. Bewerk zo nodig de details van je betaling.

  6. Klik op Doorgaan.

  7. Klik op Geld overmaken.

Opmerking: Als je rechtstreeks via PayPal wilt betalen, moet je je eBay-account aan je PayPal-profiel toevoegen. Dit is niet hetzelfde als je eBay-account aan je PayPal-rekening koppelen.

 

Waarom wordt de hulppagina niet bekeken?

Dit is het forum,waar  trouwe onbezoldigde ebayleden sporadisch antwoord geven,en ik heb er ook geen zin meer in.

Bijna alles is te vinden via hulp/alfabetische index

Een vraag stellen