annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn pakket is spoorloos?

Mijn pakket is vanuit Amerika verstuurd en overgeleverd aan Interpost.
Het zou vervolgens in Hub Amsterdam zijn (HUB AMS) die het hebben overgeleverd aan PostNL.
Dit zijn de gegevens die ik via de track kreeg;



Select your tracking number for more details:

  • Your tracking number: 3STBVE5681***
     
  • 01/07/2015 19:14
    Ready to Ship
     
    01/07/2015 20:24
    Shipped
     
    06/07/2015 10:10
    In Transit
     
    Received at HUB AMS
    06/07/2015 11:05
    In Transit
     
    De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
    06/07/2015 17:34
    In Transit
     
    Shipped from HUB AMS
    06/07/2015 23:19
    In Transit
     
    Zending opgehaald en in sorteerproces
    07/07/2015 08:24
    In Transit

    Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd
    07/07/2015 17:12
    In Transit

    Zending opgehaald en in sorteerproces
    07/07/2015 19:15
    Out for Delivery
     
    Zending zit in afleverroute
    07/07/2015 20:56
    In Transit
     
    Zending opgehaald en in sorteerproces
    08/07/2015 08:32
    In Transit
     
    Zending gesorteerd in sorteercentrum
    08/07/2015 08:42
    Out for Delivery
     
    Chauffeur is onderweg
    08/07/2015 12:04
    Returned at Warehous
    Unknown
     
    08/07/2015 13:35
    Returned to Customer
    Unknown
     
    08/07/2015 16:41
    Returned to Customer
    Unknown
     
     
    ...."Unknown"

    Toch wel een beetje ongerust heb ik op 10/07/15 contact opgenomen met PostNL met de vraag wat er nu aan de had was.
    PostNL beweerd dat het pakketje zou zijn afgeleverd op huisnummer 80. (ik woon op huisnummer 68, en dat stond ook duidelijk als adres in de link van het trackingsnummer...)
    Hun beweerde dat het pakketje vanuit Amesfoort naar nr 80 gestuurd was, en daar was afgeleverd.
    Bij navraag aan huis nr 80 hebben ze geen pakketje ontvangen. Toen ik dit doorgaf aan PostNL zeiden hun dat ik maar contact moest opnemen met de persoon die het pakketje verzonden heeft vanuit Amerika.....? Terwijl overduidelijk de fout hier in Nederland begonnen is. Via het trackingsnummer was duidelijk mijn juiste adres te zien, dus ik heb geen idee hoe men nu bij huisnr 80 komt. (waar volgens de bewoners ook niks afgeleverd is)
    Ze konden mij ook geen contact gegevens geven van waar het verstuurd zou zijn vanuit Amesfoort. (naam, adres, telefoonnummer)
    Zelf heb ik nog proberen zoeken naar contactgegevens van HUB Amsterdam, maar heb echt totaal niks kunnen vinden, zelfs geen website.
    Ik zit dus redelijk met de handen in het haar; wat is er nu met mijn pakketje gebeurd, hoe kan ik hem terugvinden en wie moet ik ervoor contacteren?
Hele onderwerp weergeven

Hallo

ik heb een rusischise  kijker gekocht via E-Bay in duitsland

het geld overgemaagt op dinsdag 7 juli

het geld is aangekomen

en hebben het pakj op donderdag 9juli verstuurd

maar is op maandag 13 juli nog niet aangekomen kan dat

mvg Fons

Een vraag stellen