annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PayPal claim indienen?

Hallo,

 

Ik heb mijn pakje niet ontvangen dus ik heb een claim ingediend bij Paypal.

Ik heb geschreven dat ik het niet ontvangen heb, en toen moest ik de reactie van de verkoper afwachten.

Vandaag kreeg ik een mailtje van Paypal dat de verkoper had gereageerd met een traceernummer, maar dat is niet hetzelfde traceernummer als die op Ebay gegeven is.

Ook dit nieuwe traceernummer kan ik niet traceren bij China post ed.

 

Krijg ik mijn geld nog wel terug? Dit is de eerste keer dat ik een Paypal claim open, dus ik snap het nog niet helemaal.

 

 

Alvast bedankt.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

Als het *********betreft, deze is niet meer actief op Ebay. Volgens mij staat er een uitgebreid verhaald op het Forum aangaande deze verkoper.

zoals je ziet heeft de moderator de gebruikersnaam van de verkoper weggehaald, maar die kan ik je nog wel geven of kun je vinden.

 

Zelf begrijp ik dit niet, omdat de verkoper niet meer actief op EBAY is.  Bovendien heeft deze waarschijnlijk verschillende niet gebruikte track/trace codes opgegeven. 

 

Zo zie je maar: verkopers hebben doorgaans weinig bescherming op EBAY, maar  dergelijke verkopers mogen op het forum niet genoemd worden. Zal ongetwijfeld in de regels staan, maar die ga ik dus nog bestuderen op dit punt.

Wanneer heb je het gekocht?

 

Op dit moment kunnen de zendingen uit Cina lang onderweg zijn. 5-6 weken is geen uitzondering.

 

 

Een vraag stellen