Doorgaan naar hoofdinhoud
Mijn eBayVerkopenCommunityHulp
eBay

Verzending en betaling

Welkom bij het forum voor vragen en antwoorden over Verzending en betaling. Op dit prikbord kunnen leden vragen stellen aan andere communityleden over verzending en betaling. Ga naar het discussieprikbord Verzending en betaling als je deel wilt nemen aan discussies over dit onderwerp.

The help content goes in here!
The help content goes in here!
Sorteren op:
Pagina: 1 van 6

graafie401
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.

Verzenden via E.Bay.Com

Halo Allemaal. ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 26 keer bekeken
italee08hotmailcom
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat een bevredigend antwoord is gegeven.

Via Paypal of via bankoverschrijving betalen?

Goedendag, ... meer…
5 antwoorden 1 commentaar 127 keer bekeken
menno1010
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.

lastige verkoper

Ik heb van member [...] twee zilveren armbanden gekocht twv 213 euro Heb ik op 20/3 betaald .Op mijn mails waar de artikelen blijven krijg ik ontwijkende atwoorden zoals de verztijdd kan wel 4 tot 10 weken duren,of Ik zal uw betaling terugstorten ,maar er gebeurt niets Hoe te handelen? Ben ik... meer…
2 antwoorden 1 commentaar 63 keer bekeken
monstruodegalletas
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat een bevredigend antwoord is gegeven.

verkoper reageert niet mijn vragen, wat nu?

ik heb een item gewonnen op Ebay en heb een mailtje voor verzoek van betaling gekregen van Ebay. ... meer…
2 antwoorden Geen commentaar 60 keer bekeken
wonderxx

Postcode ongeldig

Hallo, ... meer…
3 antwoorden 1 commentaar 91 keer bekeken
roboticprogrammer

Verkeerd verzonden

Goedemiddag, ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 68 keer bekeken
feathergirl120

Geen betaling mogelijk met paypal

Het is inmiddels 3 dagen dat ik nog steeds niet kan betalen voor mijn items in US $.Van ebay heb ik ook nog steeds geen reactie ontvangen en paypal schrijft alleen waarschijnlijk komt dit door een storing.Maar het moet toch niet mogelijk zijn dat een storing al 3 dagen duurt.Dat is toch te gek voor... meer…
7 antwoorden 12 commentaar 290 keer bekeken
biggetjesenapen65

Dubbele verzendkosten

Ik wil bij één koper twee verschillende producten kopen, de koper kan de objecten in één pakket stoppen en zo verzenden, zodat het mij verzendkosten scheelt, maar als ik objecten koop, moet ik per se twee keer verzendkosten overmaken, is er een manier waardoor ik twee objecten kan kopen en na het... meer…
1 antwoord Geen commentaar 85 keer bekeken
tantetouithengelo

PAYPAL

Hallo, al jaren koop ik op de amerikaanse ebaysite en betaal met paypal, gister en vandaag lukt het me echter niet om te betalen. Ik had een saldo van 50 dollar op mijn paypalaccount, ik moest 43 dollar betalen. Paypal blijft zeggen we are processing your payment maar een betalingsbevestiging krijg... meer…
9 antwoorden 10 commentaar 333 keer bekeken
amots

raar probleem

hallo. ik heb het volgende probleem. ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 75 keer bekeken
av3nged

Betaald, maar geen bevestiging

Hallo, Ik heb gister 4 objecten gekocht, en gister betaald. Ik zou een bevestiging krijgen, maar heb deze niet gehad. Vandaag ben ik nog een keer door het betalingsproces gegaan, en zou ik weer een bevestiging krijgen. Deze heb ik ook weer niet gehad. Hoe weet ik of ik nu wel of niet betaald heb?... meer…
0 antwoorden 3 commentaar 119 keer bekeken
petermiszori2009

verzend kosten betalen

goeden morgen   ik heb vrijdag een aakoop gedaan ,maar helaas heb ik 8,90 te weinig betaald ,hoe kan ik via pay pal dit betalen   met vriendelijk groet petermiszori2009
1 antwoord Geen commentaar 70 keer bekeken
fber4008

Pay pal niet te bereiken? Ebay lijkt al helemaal niet meer thuis

Krijg ik verzendkortingen van de verkoper, Verrekend Ebay me toch steeds meer dan normaal. Pay zegt dat ze alleen maar gegevens verwerken. Ligt het nou aan de verkoper? of aan Ebay? ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 84 keer bekeken
josekooreman

aantekening

ik heb 2 artikelen gekocht . ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 74 keer bekeken
wietzedonckers

Goedkoop verzenden internationaal??

Hallo allemaal, ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 98 keer bekeken
harowi66

Koper heeft dit object gemarkeerd als betaling verzonden

Bovenstaand staat in mijn Ebay te lezen, wat ik gek vind. Bij mij kan je alleen betalen met Paypal en als je daarmee betaald staat het geld gelijk op de Paypal van de koper.   -- Bewerkt door harowi66 op 13 Mar 2012 20:14 CET
0 antwoorden Geen commentaar 47 keer bekeken
jacktheroyaldutchman

Paypal bijschrijving cq storting wordt teruggedraaid

Ik heb een paypal betaling bijgeschreven gekregen. Heb mijn item verzonden aan koper. Heb van hem een positieve feedback gekregen. Nu draait paypal de betaling terug omdat er sprake is van problemen tussen de bank van koper en paypal. Ik geen geld en de handel verstuurt.....terwijl ik wel van... meer…
1 antwoord Geen commentaar 88 keer bekeken
zeeuwtje03

Levertijd

Ik heb een vraag, hoelang duurt het normaal voordat een verzending uit Amerika in Nederland aankomt. Ik kan het opject volgen, het is verzonden op 27 feb. maar in de laatste update (6 maart) zie ik dat het nog steeds Amerika niet uit is. Iemand hier ook ervaring mee? meer…
1 antwoord Geen commentaar 56 keer bekeken
soulkikker

Dubbel betaald

Ik heb per abuis 2x geld overgemaakt en heb hem verzocht de teveel betaalde product +verzendkosten te crediteren maar hij heeft tot op heden geen gehoor gegeven aan mijn verzoek wat ik vreemd vind voor iemand met een 100% positieve score. Mogelijk kunnen jullie er wat aan doen?   Mvrg Govert meer…
1 antwoord Geen commentaar 88 keer bekeken
brueys

Betalings fout 10001

Ik krijg bij een bepaalde verkoper steeds een error als ik wil betalen via Paypal. ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 38 keer bekeken
peteraugustus1951

Verkoper reageert niet op verzoek om gegevens

Ik heb enige objecten gewonnen  op Ebay ( dit is bevestigd ) ... meer…
3 antwoorden Geen commentaar 100 keer bekeken
postbusandries

Betaald en niet ontvangen.het bedrijf zegt wel verstuurd.

Zoals jullie boven kunnen lezen. ... meer…
2 antwoorden Geen commentaar 125 keer bekeken
glenngio

verzendingen

hoi heb voor eerst wat gekocht op 26 november 8 december is het verzonden duurt altijd zo lang en hoe krijg anders me geld treug  
1 antwoord Geen commentaar 92 keer bekeken
fair-trade1983

korting geven op totaalprijs

hoe kan ik na de veiling een korting geven op het totaalbedrag op de factuur?   alvast bedankt
0 antwoorden Geen commentaar 80 keer bekeken
Terug naar boven