|
|
hoe kant ik mijn account op ebay verwijderen?
alvast bedankt
Bijgewerkt 12 mei 2012 19:26
|
|
|
Is Ebay nederland ook telefonisch te bereiken zoals dat duitsland
en engeland en de vos ook kan?
Wij hebben problemen met ons account. Na tig keer gemaild te hebben zonder antwoord terug te krijgen wil ik graag eens
iemand van de nederlandse helpdeks spreken.
Bas
meer…
Bijgewerkt 26 apr 2012 02:58
|
|
|
Hoi al enige maanden heb ik geen gebruik gemaakt van Ebay, nu heb ik van de afgelopen 3 maanden een factuur gehad van Ebay (kleine bedragen rond de 1 a 2 euro) ebay zegt dat ik mn facturen maar moet nakijken (antwoord van niets natuurlijk) want de afgelopen maanden heb ik er niet op gezeten en ook...
meer…
Bijgewerkt 27 jan 2012 12:02
|
|
|
ik moet me identificeren maar ik heb gene creditcard en ook geen nummerachter op me bankpas staan.... dus hoe ga ik dit oplossen???
Bijgewerkt 26 dec 2011 11:07
|
|
|
Dag,
Ik ben op zoek naar het IBAN- en het BIC-cijfercode.
Heb wat rond gezocht maar kan deze code niet vinden.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt,
R.
meer…
Bijgewerkt 1 dec 2011 06:36
|
|
|
Mijn aankopingen worden niet meer vermeld op mijn Hotmail adres.
Mogelijk komt dat door een fout mijnerzijds
Wilt u het hotmail adres waar u mijn aankopingen en biedingen
op vermeld aan mij doorgeven, zo dat ik dat adres weer kan invoeren?
Hartelijke groeten,
Cor Ras 6841290
meer…
Bijgewerkt 19 nov 2011 15:49
|
|
|
Ik heb van meer klanten feedback ontvangen dan bij "aantal beoordelingen" staat aangegeven. Wanneer wordt dit totaal geactualiseerd?
Bijgewerkt 3 nov 2011 14:41
|
|
|
Bijgewerkt 27 okt 2011 17:07
|
|
|
Wanneer ik een paypal rekening wil openen krijg ik constant dit te zien.
Helaas - het uitvoeren van de laatste actie is mislukt
Dit geeft hij elke x aan wanneer ik akkoord ga.
Wat doe ik fout?
meer…
Bijgewerkt 29 okt 2011 08:54
|
|
|
Ik zit al een tijdje met het volgende rare fenomeen.
...
meer…
Bijgewerkt 18 okt 2011 14:31
|
|
|
ik wil mijn account sluiten. Heb de factuur voor sept betaald. Ik krijg een melding dat ik na de betaling 30 dagen moet wachten voordat mijn acount kan sluiten. Maar dan krijg ik ondertussen weer een factuur voor okt.
...
meer…
Bijgewerkt 7 okt 2011 23:26
|
|
|
Ik weet niet zeker of de mobiele app van ebay al werkt voor Nederland maar hier toch even de link.
...
meer…
Bijgewerkt 8 sep 2011 20:03
216
keer bekeken
|
|
|
Bijgewerkt 20 aug 2011 15:05
|
|
|
Ik ben nieuw voor wat betreft gebruik van dit forum en in mijn profile staat o.a. "verdiende punten" .....Helaas vind ik nergens enige uitleg hierover, waar verdien je dan punten mee ?In het (openbaar ingestelde) profiel van anderen zie ik daarnaast ook nog de kreet "lidniveau".Ook van de betekenis...
meer…
Bijgewerkt 14 aug 2011 13:32
|
|
|
Als ik naar de mijn Ebay pagina ga, krijg ik bij alle rubrieken de melding: Een deel van je gegevens is nu niet beschikbaar, probeer het later opnieuw. Dit gebeurde tijdens een bieding. Ik had meerdere objecten bij deze verkoper gekocht, maar hij telde de objecten ook niet meer op bij te betalen...
meer…
Bijgewerkt 14 aug 2011 14:10
|
|
|
Wie weet dit?. Is best irritant die ongewenst aangeboden bestek-sets etcetera.
Bijgewerkt 11 jul 2011 23:15
|
|
|
Een paar dagen geleden heb ik als prive persoon een Ebay account geopend, ik heb Paypal ook toegevoegd aan het account en Paypal heeft mijn gegevens gechecked en na het toevoegen van mijn Creditcard en verificatie geaccordeerd. Dus een gecontroleerd Paypal account gekoppelt aan mijn nieuwe Ebay...
meer…
Bijgewerkt 29 jun 2011 02:00
|
|
|
ik heb mijn bedrijfsnaam gewijzigd in ´mijn account´- de nwe naam verschijnt daar ook maar als ik mijn aanbieding open staat daar nog steeds de oude bedrijfsnaam.
dit is dus niet: wijzigen gebruikersnaam, dat lukt me wel.
iemand een idee hoe ik mijn bedrijfsnaam kan wijzigen?
dank
Irene
meer…
Bijgewerkt 25 mei 2011 13:53
|
|
|
Een tijdje terug ben ik verhuisd. Hoe wijzig ik mijn adres van mijn vorige naar mijn nieuwe woning? Zonder enge twijfel is het iets ontzettend simpels, maar ik kijk er koppig overheen blijkbaar...
Bijgewerkt 21 mei 2011 06:43
|
|
|
als ik iemands feedback score bekijk, krijg ik ook alles te zine wat degene voor producten gekocht heeft.
ik zou dat zelf niet fijn vinden - kun je dat uitzetten? waarom zou iedereen moeten zien wat voor spullen ik koop?
Bijgewerkt 22 mei 2011 15:32
|
|
|
Hoe kan het toch dat er bijna elke dag wel een keer staat;
...
meer…
Bijgewerkt 5 apr 2011 21:41
|
|
|
Afgelopen zaterdag zat ik in de trein het een en ander te doen. Ik kreeg ineens een mededeling dat mijn account gehackt zou kunnen zijn. Hup, account geblokkeerd.
...
meer…
Bijgewerkt 15 mrt 2011 19:02
|
|
|
Bijgewerkt 28 feb 2011 10:15
|
|
|
Ik krijg steeds emails van E-bay dat ik producten heb gekocht en niet heb betaald. Artikelen zijn alang in mijn bezit en daarvoor heb ik dus echt betaald! Bewijsbaar met bankoverschrijving. Nu krijg ik een negatieve melding. Ik ben daar niet van gediend. Als Ebay dit niet verwijderd doe ik aangifte...
meer…
Bijgewerkt 14 jan 2011 19:15
|