Doorgaan naar hoofdinhoud
Mijn eBayVerkopenCommunityHulp
eBay

Lidmaatschap en account

Welkom bij het forum voor vragen en antwoorden over Lidmaatschap en account. Op dit prikbord kunnen leden vragen stellen aan andere communityleden over kopen op eBay. Ga naar het discussieprikbord Kopen op eBay als je deel wilt nemen aan discussies over kopen op eBay.

The help content goes in here!
The help content goes in here!
Sorteren op:
Pagina: 1 van 2

manonvanderw
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.

afmelden

hoe kant ik mijn account op ebay verwijderen?   alvast bedankt
1 antwoord Geen commentaar 24 keer bekeken
next-ict
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.

Telefoon ebay nederland?

Is Ebay nederland ook telefonisch te bereiken zoals dat duitsland en engeland en de vos ook kan?   Wij hebben problemen met ons account. Na tig keer gemaild te hebben zonder antwoord terug te krijgen wil ik graag eens iemand van de nederlandse helpdeks spreken.   Bas   meer…
2 antwoorden Geen commentaar 110 keer bekeken
samsiara15

Spookfacturen van Ebay

Hoi al enige maanden heb ik geen gebruik gemaakt van Ebay, nu heb ik van de afgelopen 3 maanden een factuur gehad van Ebay (kleine bedragen rond de 1 a 2 euro) ebay zegt dat ik mn facturen maar moet nakijken (antwoord van niets natuurlijk) want de afgelopen maanden heb ik er niet op gezeten en ook... meer…
1 antwoord 1 commentaar 148 keer bekeken
lucretia_1976

creditcard

ik moet me identificeren maar ik heb gene creditcard en ook geen  nummerachter op me bankpas staan.... dus hoe ga ik dit oplossen???
6 antwoorden Geen commentaar 311 keer bekeken
baltimorefemma

Inschrijving

Dag,   Ik ben op zoek naar het IBAN- en het BIC-cijfercode. Heb wat rond gezocht maar kan deze code niet vinden. Wie kan mij helpen?   Alvast bedankt, R.   meer…
2 antwoorden Geen commentaar 140 keer bekeken
6841290

Vermelding op mijn Hotmail adres

Mijn aankopingen worden niet meer vermeld op mijn Hotmail adres. Mogelijk komt dat door een fout mijnerzijds Wilt u het hotmail adres waar u  mijn aankopingen en biedingen  op vermeld aan mij doorgeven, zo dat ik dat adres weer kan invoeren?   Hartelijke groeten, Cor Ras        6841290 meer…
1 antwoord Geen commentaar 189 keer bekeken
tisjau

telling feedback

Ik heb van meer klanten feedback ontvangen dan bij "aantal beoordelingen" staat aangegeven. Wanneer wordt dit totaal geactualiseerd?
1 antwoord Geen commentaar 163 keer bekeken
jeeekie

Maximale zoekopdrachten?

Hallo, ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 118 keer bekeken
shadowus85

Ik kan geen PayPal rekening aanmaken

Wanneer ik een paypal rekening wil openen krijg ik constant dit te zien.   Helaas - het uitvoeren van de laatste actie is mislukt   Dit geeft hij elke x aan wanneer ik akkoord ga.   Wat doe ik fout? meer…
0 antwoorden 1 commentaar 205 keer bekeken
pong38

Vreemde afzender email vanuit eBay

Ik zit al een tijdje met het volgende rare fenomeen. ... meer…
2 antwoorden Geen commentaar 222 keer bekeken
sophienhamdoud

account sluiten

ik wil mijn account sluiten. Heb de factuur voor sept betaald. Ik krijg een melding dat ik na de betaling 30 dagen moet wachten voordat mijn acount kan sluiten. Maar dan krijg ik ondertussen weer een factuur voor okt. ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 187 keer bekeken
centralwebshop

Ebay Mobile en Paypal Mobile

Ik weet niet zeker of de mobiele app van ebay al werkt voor Nederland maar hier toch even de link. ... meer…
Geen commentaar 216 keer bekeken
sammiefrans

Inschrijfprocedure

Hallo, ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 161 keer bekeken
tomos4tl

Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat een bevredigend antwoord is gegeven.

Community profiel: "verdiende punten" en "lidniveau" ?

Ik ben nieuw voor wat betreft gebruik van dit forum en in mijn profile staat o.a. "verdiende punten" .....Helaas vind ik nergens enige uitleg hierover, waar verdien je dan punten mee ?In het (openbaar ingestelde) profiel van anderen zie ik daarnaast ook nog de kreet "lidniveau".Ook van de betekenis... meer…
1 antwoord Geen commentaar 160 keer bekeken
ptllj
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat een bevredigend antwoord is gegeven.

mijn ebay werkt niet

Als ik naar de mijn Ebay pagina ga, krijg ik bij alle rubrieken de melding: Een deel van je gegevens is nu niet beschikbaar, probeer het later opnieuw. Dit gebeurde tijdens een bieding. Ik had meerdere objecten bij deze verkoper gekocht, maar hij telde de objecten ook niet meer op bij te betalen... meer…
4 antwoorden Geen commentaar 246 keer bekeken
alfalgra

Hoe kun je de ongewenste reclame popups uitschakelen???

Wie weet dit?. Is best irritant die ongewenst aangeboden bestek-sets etcetera.
1 antwoord Geen commentaar 329 keer bekeken
jialinnl

MC010 eBay-account beperkt: Identiteitscontrole door eBay

Een paar dagen geleden heb ik als prive persoon een Ebay account geopend, ik heb Paypal ook toegevoegd aan het account en Paypal heeft mijn gegevens gechecked en na het toevoegen van mijn Creditcard en verificatie geaccordeerd. Dus een gecontroleerd Paypal account gekoppelt aan mijn nieuwe Ebay... meer…
6 antwoorden 2 commentaar 347 keer bekeken
mmmlingerie

wijzigen geregistreerde bedrijfsnaam

ik heb mijn bedrijfsnaam gewijzigd in ´mijn account´- de nwe naam verschijnt daar ook maar als ik mijn aanbieding open staat daar nog steeds de oude bedrijfsnaam. dit is dus niet: wijzigen gebruikersnaam, dat lukt me wel. iemand een idee hoe ik mijn bedrijfsnaam kan wijzigen?   dank Irene meer…
0 antwoorden 1 commentaar 195 keer bekeken
kleinebazz

Adres wijzigen

Een tijdje terug ben ik verhuisd. Hoe wijzig ik mijn adres van mijn vorige naar mijn nieuwe woning? Zonder enge twijfel is het iets ontzettend simpels, maar ik kijk er koppig overheen blijkbaar...
2 antwoorden Geen commentaar 296 keer bekeken
paardengebit

aangekochte items verbergen

als ik iemands feedback score bekijk, krijg ik ook alles te zine  wat degene voor producten gekocht heeft.   ik zou dat zelf niet fijn vinden - kun je dat uitzetten? waarom zou iedereen moeten zien wat voor spullen ik koop?
2 antwoorden 1 commentaar 409 keer bekeken
galaxy-s1

Alweer niet beschikbaar!!!

Hoe kan het toch dat er bijna elke dag wel een keer  staat; ... meer…
2 antwoorden Geen commentaar 318 keer bekeken
letatcest

Account tijdelijk geschorst (MC010 mededeling), geen reactie van eBay?

Afgelopen zaterdag zat ik in de trein het een en ander te doen. Ik kreeg ineens een mededeling dat mijn account gehackt zou kunnen zijn. Hup, account geblokkeerd. ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 366 keer bekeken
2010artep

berichte

Hoi iedereen, ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 278 keer bekeken
sinterklaas2010

Niet betaald ?

Ik krijg steeds emails van E-bay dat ik producten heb gekocht en niet heb betaald. Artikelen zijn alang in mijn bezit en daarvoor heb ik dus echt betaald! Bewijsbaar met bankoverschrijving. Nu krijg ik een negatieve melding. Ik ben daar niet van gediend. Als Ebay dit niet verwijderd doe ik aangifte... meer…
2 antwoorden Geen commentaar 349 keer bekeken
Terug naar boven