Doorgaan naar hoofdinhoud
Mijn eBayVerkopenCommunityHulp
eBay

Kopen op eBay

Welkom bij het forum voor vragen en antwoorden over Kopen op eBay. Op dit prikbord kunnen leden vragen stellen aan andere communityleden over kopen op eBay. Ga naar het discussieprikbord Kopen op eBay als je deel wilt nemen aan discussies over dit onderwerp.

The help content goes in here!
The help content goes in here!
Sorteren op:
Pagina: 1 van 23

leodejong
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.

Annulering

Ik heb abusievelijk 2x het zelfde deel aangeklikt, en krijg het met geen moegelijkheid geannuleerd, kunt u mij helpen. Ik heb de eerste volgens de regels betaald, maar krijg de 2e niet weg. Hoe doe ik dit.
1 antwoord 1 commentaar 42 keer bekeken
manonbn
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.

Boodschappen karretje

Hallo, Ik heb zojuist per ongeluk 2 keer iets aan mijn karretje toegevoegd, terwijl ik dit product maar 1 keer wil kopen. Hoe verwijder ik een van de 2 producten? Ik zie namelijk nergens een kruisje of een cancel knop of iets dergelijks staan. Bij voorbaat dank. meer…
1 antwoord Geen commentaar 38 keer bekeken
elijako

Film Call me Madam

Graag zou ik weten, of de film: Call Me Madam uit 1953 Nederlands is ondertiteld
1 antwoord Geen commentaar 24 keer bekeken
romyxkiss

Verlanglijstje

Als iemand anders dingen wil kopen op mijn verlanglijstje,   Worden de gegevens dan automatisch ingevoerd? Ziet die persoon je gegevens?   Willen jullie alsjeblieft antwoorden?! meer…
0 antwoorden Geen commentaar 21 keer bekeken
seveke1994
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat een bevredigend antwoord is gegeven.

MC015 Belangrijk bericht van de afdeling Gebruikersbescherming van eBay

Hoi, ... meer…
2 antwoorden Geen commentaar 62 keer bekeken
wimwwimw
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat een bevredigend antwoord is gegeven.

verkoper wil transactie annuleren: mag dat?

Nadat ik een aankoop voltooid had, heeft de verkoper een geschil geopend om de transactie te annleren. Reden: niet meer voorradig. Ik zie bij z'n andere aanbiedingen dat het nog volop voorradig is, maar voor een hogere prijs. Moet ik accoord gaan met het annuleringsvoorstel?
2 antwoorden 2 commentaar 80 keer bekeken
bolsander

nog niets ontvangen en geen contact met verkoper

Hi,Ik heb een horloge gekocht via ebay. Deze moet worden verstuurd vanuit Vancouver, USA. 11 dagen geleden heb ik het horloge betaald en een dag later is het horloge verstuurd (dit kan USPS bevestigen) ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 50 keer bekeken
ment87

Paypal Singapore

Goede avond allen, ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 36 keer bekeken
fred123abc

foutief gearchiveerd

Heb per ongeluk meerdere items naar mijn archief verplaatst. Het meredeel moet ik nog feedback op geven.   Is dit ongedaan te maken zodat ze in "recent" terugkomen.   Fred meer…
2 antwoorden 1 commentaar 70 keer bekeken
ukke-pukje

Moeizaam contact

Ik heb 3 items gewonnen bij een verkoopster. ... meer…
2 antwoorden 1 commentaar 85 keer bekeken
tabakjewentele

BETALEN EBAY - PAYPAL WERKT WEER ! ! !

Na 6 dagen is bij mij het probleem opgelost. ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 52 keer bekeken
nielspimlisa

Referentie-ID voor e-mail:[#04ce1397e049407692aa2ddbf2d7dcb0#]

product gekocht maar wordt maa niet opgestuurd.   gr. Benny
0 antwoorden 1 commentaar 71 keer bekeken
joene4

Gratis verzending?

Hallo, ... meer…
Naamloos.png
1 antwoord 2 commentaar 82 keer bekeken
rohan5737

Waar vind ik mijn volglijst als ik E-bay opstart

1 antwoord Geen commentaar 57 keer bekeken
fransenbelie

betaald object niet ontvangen

ik heb op 15-02-2012 een object betaald, en vandaag 02-04- nog niets ontvangen, ik heb meerdere malen contact met de verkoper gehad, maar op mijn laatste e-mail krijg ik geen antwoord retour hoe krijg ik alsnog mijn betaalde object. gr. frans
3 antwoorden Geen commentaar 126 keer bekeken
breu5940

KOOP ONGEDAAN MAKEN

HOE KAN IK EEN KOOP ONGEDAAN MAKEN
1 antwoord 1 commentaar 146 keer bekeken
carooltje666

paypal betaling

na onze bestelling bij ebay , komen wij er niet uit hoe we moeten betalen , daar wij geen creditcarts bezitten, hoe nu verder?
2 antwoorden Geen commentaar 124 keer bekeken
ruurdcalibra

paypal betaling

ik heb al een aantal dagen de nodige producten in me lijst staan om te betalen. ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 87 keer bekeken
mirella1234562012

bieden

ben nieuw op ebay. ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 89 keer bekeken
abhellinga

Wordt niet goed van eBay!!!!!!

De laatste tijd alleen maar gezeik met eBay!!!!!! Wil graag dingen kopen maar eBay werkt steeds tegen. Nu wil ik graag bieden op een lederen interieur meldt eBay dat dat niet kan omdat ik Nederlander ben. (artikel wordt niet naar Nederland verzonden) Maar in de advertentie staat echter HEEL... meer…
2 antwoorden Geen commentaar 124 keer bekeken
meubeldroombulletje

Minimumprijs

Hallo, ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 75 keer bekeken
markjuh77

betalen met Paypal

Beste Ebay, ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 94 keer bekeken
enschede39

Bedankt

Bedankt voor de samenwerking, ik houd het hier voor gezien ik ben helaas de enige die met grote regelmaat antwoord geeft en ik heb er geen zin meer in om als enige de kar hier te trekken!
1 antwoord Geen commentaar 154 keer bekeken
urggraafkleinkindere..

Betaling paypal

Hallo ik heb gezien dat er 20,00 euro van mijn rekening is afgehaald door paypal rekeningnummer 265113334 betalingskenmerk: QQE5S7225QNAHZ8Q hetzelfde nummer saat eronder op mijn tafschrift van internetbankieren.    Theaburggraaf@hotmail.com meer…
1 antwoord Geen commentaar 141 keer bekeken
Op dit prikbord kunnen leden vragen stellen aan andere communityleden over kopen op eBay. Ga naar het discussieprikbord Kopen op eBay als je deel wilt nemen aan discussies over dit onderwerp.
Terug naar boven