|
|
Bijgewerkt 14 mei 2012 19:52
|
|
|
Bijgewerkt 11 mei 2012 16:35
|
|
|
Een aanbieder in Hong Kong plaatst de aanbiedingen met voor elk artikel verzendkosten. Ik wil meer dan 10 verschillende artikelen hebben en die op een "verzamelblad" bestellen. Ik vind nergens de mogelijkheid om contact met de aanbieder te leggen om dit te bespreken. Hoe dit op te lossen?
meer…
Bijgewerkt 10 mei 2012 20:38
|
|
|
bij het internationaal versturen van een pakketje heb je problemen met TNT euro-zone 1 euro-zone 2 euro-zone 3 en wereld . Ebay herkent niet altijd euro-zone 1 of anders iets dan krijg je de situatie dat iemand uit bijvoorbeeld Albanie dezelfde kosten moet betalen dan een andere Europees en soms...
meer…
Bijgewerkt 2 mei 2012 20:50
|
|
|
Hallo ik heb eind maart een jas gekocht .
...
meer…
Bijgewerkt 1 mei 2012 23:36
|
|
|
Ik verkoop nu via de landensite USA.
...
meer…
Bijgewerkt 25 apr 2012 14:02
|
|
|
Hoi. Ik heb een aankoop gedaan, altans dat denk ik want ik heb een factuur binnen gekregen, maar dit was helemaal niet de bedoeling. Dit omdat de exacte verzendkosten pas duidelijk waren toen ik mijn bod had bevestigd. Hoe annuleer ik deze aankoop? Het lukt me ook niet de verkoper te bereiken.
meer…
Bijgewerkt 25 apr 2012 00:19
|
|
|
ik wil een lp aanbieden voor veiling
...
meer…
Bijgewerkt 21 apr 2012 00:32
|
|
|
Hoi, ik ben nieuw op ebay en probeer een game te verkopen. Omdat ebay een grote afzetmarkt heeft ben ik van plan een deel van mijn artikelen te veilen. Nu zie ik dat mijn game niet voorkomt
...
meer…
Bijgewerkt 18 apr 2012 19:46
|
|
|
wat word bedoeld met responce geven ??
verkoper vraagt aan mij om responce te geven.
Bijgewerkt 17 apr 2012 20:13
|
|
|
Ik wil een domeinnaam kopen bij telebat com.
Moet natuurlijk betalen, maar hoe weet ik dat deze naam mijn eigendom is geworden en wanneer kan ik deze naam registeren?
wie kan mij helpen.
Met vriendelijke groet steven.
meer…
Bijgewerkt 13 apr 2012 16:31
|
|
|
Ik open dit draadje maar omdat het draadje over PayPal gesloten is! blijkbaar kunnen er maar 20 antwoorden worden gegeven!
...
meer…
Bijgewerkt 12 apr 2012 09:41
|
|
|
hoe kan ik iets verkopen met vaste prijs en beste voorstel,ik kan het nergens vinden
Bijgewerkt 11 apr 2012 16:11
|
|
|
Ik wil graag iets kopen in Engeland, maar de verkoper heeft in zijn advertentie 'Alleen UK' staan en als ik bied word ik geweigerd: 'Sorry, not to France'. Ik heb hem gemaild en hij wil het best naar het buitenland versturen. Wat moet HIJ doen om mijn bieden mogelijk te maken? Bedankt voor een...
meer…
Bijgewerkt 10 apr 2012 11:42
|
|
|
Bijgewerkt 9 apr 2012 13:28
|
|
|
Hoi,
ik heb iets gekocht waar ik toch niet wil, te snel beslissing genoemen
Ik heb nog niet betaald, maar wel contact opgenomen met verkoper dat ik traansactie wil cancellen. Hij is er noiet op tegen, maar zegt dat ik het moet doen. Hoe doe ik dat?
Bedankt alvast!
meer…
Bijgewerkt 5 apr 2012 12:27
|
|
|
heb een bijzondere trein met tender handgemaakt messing verkocht aan een Amerikaan
...
meer…
Bijgewerkt 5 apr 2012 16:37
|
|
|
Hallo,
Graag zou ik willen weten of het mogelijk om op Ebay te zoeken naar verkopers uit een bepaald land.
Bijv.als ik alleen maar kopen wil uit Frankrijk of ik dan ook kan filteren op Franse verkopers.
Is dit mogelijk .
groetjes Jolanda
meer…
Bijgewerkt 5 apr 2012 23:11
|
|
|
Hoi mensen ik ben nieuw op E-bay en nu wil ik wat aanbieden in USA maar hoe doe ik dat?
Hoor grrag hoe dat gaat......
Bijgewerkt 30 mrt 2012 21:34
|
|
|
Beste forum leden.
...
meer…
Bijgewerkt 28 mrt 2012 23:24
|
|
|
Ik vroeg me af of en hoe het mogelijk is om producten aan te bieden in de categorieën van eBay.de? Ik heb vernomen dat ik op eBay.de kan inloggen en daar producten kan verkopen maar ziet men dan nog steeds wel de objectlocatie en verschijnen mijn producten dan ook nog steeds op de nederlandse eBay...
meer…
Bijgewerkt 21 mrt 2012 14:19
|
|
|
Ik wil heel graag een dvd bestellen uit Amerika echter de verkoper heeft daarvoor geen kosten ingevuld. Ik heb gemaild en vroeg me om de kosten per PayPal over te maken. Maar als ik de dvd wil bestellen lukt het niet. Wie weet er raad.
Heidi
Bijgewerkt 16 mrt 2012 23:31
|
|
|
Ik was twee weken geleden nog geen lid van ebay en besloot een buddyseat bij een verkoper te bestellen in Belgie. Deze verkoper laat een pakket in twee weken tijd 2 keer heen en weer sturen en als ik de doos eindelijk thuis heb en open maak blijkt de inhoud beschadigt en niet het juiste product.
...
meer…
Bijgewerkt 15 mrt 2012 00:49
|
|
|
Hallo Ebay gebruikers,
...
meer…
Bijgewerkt 6 mrt 2012 18:05
|