Doorgaan naar hoofdinhoud
Mijn eBayVerkopenCommunityHulp
eBay

Internationaal kopen en verkopen

Welkom bij het forum voor vragen en antwoorden over Internationaal handelen. Op dit prikbord kunnen leden vragen stellen aan andere communityleden over de verschillende aspecten van het kopen en verkopen op internationale eBay-sites. Ga naar het discussieprikbord Internationaal handelen als je deel wilt nemen aan discussies over dit onderwerp.

The help content goes in here!
The help content goes in here!
Sorteren op:
Pagina: 1 van 6

mjnuij
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat een bevredigend antwoord is gegeven.

Advertentie op alle ebay sites zichtbaar maken

Beste, ... meer…
3 antwoorden Geen commentaar 49 keer bekeken
startoysdavid2012
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.

beschadigd pakket ontvangen

Hoii ... meer…
1 antwoord 1 commentaar 40 keer bekeken
zoeker1943
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.

meervoudige bestelling plaatsen

Een aanbieder in Hong Kong plaatst de aanbiedingen met voor elk artikel verzendkosten. Ik wil meer dan 10 verschillende artikelen hebben en die op een "verzamelblad" bestellen. Ik vind nergens de mogelijkheid om contact met de aanbieder te leggen om dit te bespreken. Hoe dit op te lossen? meer…
2 antwoorden Geen commentaar 65 keer bekeken
klaas-2011

verzendkosten

bij het internationaal versturen van een pakketje heb je problemen met TNT euro-zone 1 euro-zone 2 euro-zone 3 en wereld . Ebay herkent niet altijd euro-zone 1 of anders iets dan krijg je de situatie dat iemand uit bijvoorbeeld  Albanie dezelfde kosten moet betalen dan een andere Europees en soms... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 31 keer bekeken
se538508

Douane

Hallo ik heb eind maart een jas gekocht . ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 56 keer bekeken
aeromance55

internationaal verkopen op alle landen sites

Ik verkoop nu via de landensite USA. ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 54 keer bekeken
ltitawano

Aankoop annuleren

Hoi. Ik heb een aankoop gedaan, altans dat denk ik want ik heb een factuur binnen gekregen, maar dit was helemaal niet de bedoeling. Dit omdat de exacte verzendkosten pas duidelijk waren toen ik mijn bod had bevestigd. Hoe annuleer ik deze aankoop? Het lukt me ook niet de verkoper te bereiken. meer…
1 antwoord Geen commentaar 68 keer bekeken
klaas-2011

verzendkosten

ik wil een lp aanbieden voor veiling ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 67 keer bekeken
vintagedesignmonkey
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat een bevredigend antwoord is gegeven.

aanbieding op .com zichtbaar

Hoi, ik ben nieuw op ebay en probeer een game te verkopen. Omdat ebay een grote afzetmarkt heeft ben ik van plan een deel van mijn artikelen te veilen. Nu zie ik dat mijn game niet voorkomt ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 58 keer bekeken
arno4223

responce geven

wat word bedoeld met responce geven ??   verkoper vraagt aan mij om responce te geven.
1 antwoord 2 commentaar 60 keer bekeken
dubbeltoren

domeinnaam kopen

Ik wil een domeinnaam kopen bij telebat com. Moet natuurlijk betalen, maar hoe weet ik dat deze naam mijn eigendom is geworden en wanneer kan ik deze naam registeren?   wie kan mij helpen.   Met vriendelijke groet steven. meer…
0 antwoorden 1 commentaar 64 keer bekeken
enschede39

Betalingen

Ik open dit draadje maar omdat het draadje over PayPal gesloten is! blijkbaar kunnen er maar 20 antwoorden worden gegeven! ... meer…
2 antwoorden 2 commentaar 93 keer bekeken
freerks3233340

hoe kan ik

hoe kan ik iets verkopen met vaste prijs en beste voorstel,ik kan het nergens vinden
0 antwoorden 1 commentaar 66 keer bekeken
ernafra

internationaal verzenden

Ik wil graag iets kopen in Engeland, maar de verkoper heeft in zijn advertentie 'Alleen UK' staan en als ik bied word ik geweigerd: 'Sorry, not to France'. Ik heb hem gemaild en hij wil het best naar het buitenland versturen. Wat moet HIJ doen om mijn bieden mogelijk te maken? Bedankt voor een... meer…
0 antwoorden 1 commentaar 80 keer bekeken
gallbak

***Nieuwe overeenkomst voor internationaal verkopen***

Goedemorgen, ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 96 keer bekeken
markies0-1

cancelling transaction

Hoi, ik heb iets gekocht waar ik toch niet wil, te snel beslissing genoemen Ik heb nog niet betaald, maar wel contact opgenomen met verkoper dat ik traansactie wil cancellen. Hij is er noiet op tegen, maar zegt dat ik het moet doen. Hoe doe ik dat?   Bedankt alvast! meer…
0 antwoorden Geen commentaar 41 keer bekeken
gipsysziv

problemen met koper

heb een bijzondere trein met tender handgemaakt messing verkocht aan een Amerikaan ... meer…
1 antwoord 1 commentaar 88 keer bekeken
1jolanda1

verkopers zoeken uit een bepaald land

Hallo,   Graag zou ik willen weten of het mogelijk om op Ebay te zoeken naar verkopers uit een bepaald land.   Bijv.als ik alleen maar kopen wil uit Frankrijk of ik dan ook kan filteren op Franse verkopers.   Is dit mogelijk .   groetjes Jolanda meer…
4 antwoorden Geen commentaar 87 keer bekeken
jaksas1969marcel

iets aanbieden in usa

Hoi mensen ik ben nieuw op E-bay en nu wil ik wat aanbieden in USA maar hoe doe ik dat? Hoor grrag hoe dat gaat......
1 antwoord Geen commentaar 113 keer bekeken
dutchdanny04

Leverancier uit Luxemburg

Beste forum leden. ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 106 keer bekeken
thespringbanker

Artikelen aanbieding in duitse categorieën

Ik vroeg me af of en hoe het mogelijk is om producten aan te bieden in de categorieën van eBay.de? Ik heb vernomen dat ik op eBay.de kan inloggen en daar producten kan verkopen maar ziet men dan nog steeds wel de objectlocatie en verschijnen mijn producten dan ook nog steeds op de nederlandse eBay... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 61 keer bekeken
02heidi1964

Bezorgkosten apart betalen

Ik wil heel graag een dvd bestellen uit Amerika echter de verkoper heeft daarvoor geen kosten ingevuld. Ik heb gemaild en vroeg me om de kosten per PayPal over te maken. Maar als ik de dvd wil bestellen lukt het niet. Wie weet er raad. Heidi
2 antwoorden Geen commentaar 59 keer bekeken
henniexs65053

Aankoop

Ik was twee weken geleden nog geen lid van ebay en besloot een buddyseat bij een verkoper te bestellen in Belgie. Deze verkoper laat een pakket in twee weken tijd 2 keer heen en weer sturen en als ik de doos eindelijk thuis heb en open maak blijkt de inhoud beschadigt en niet het juiste product. ... meer…
3 antwoorden 3 commentaar 93 keer bekeken
rene1978nl

Betalingsgegevens wijzigen

Hallo Ebay gebruikers, ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 47 keer bekeken
Terug naar boven