Doorgaan naar hoofdinhoud
Mijn eBayVerkopenCommunityHulp
eBay

Verkopen op eBay

Welkom bij het forum voor vragen en antwoorden over Verkopen op eBay. Op dit prikbord kunnen leden vragen stellen aan andere communityleden over verkopen op eBay. Ga naar het discussieprikbord Verkopen op eBay als je deel wilt nemen aan discussies over dit onderwerp.

The help content goes in here!
Sorteren op:
Pagina: 1 van 8

mathijss0001
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.

H elp ben nieuw Annulering/geschil??

Hoi, ... meer…
0 antwoorden 2 commentaar 30 keer bekeken
me1393
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.  

factuur ebay

Beste Ebay-medewerkers, ... meer…
2 antwoorden Geen commentaar 40 keer bekeken
odoacer2011

commerciele verkoper

Beste Forumleden, ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 39 keer bekeken
klaas-2011
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat een bevredigend antwoord is gegeven.

verkopen

hallo ebay'ers , ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 29 keer bekeken
ayuma_17

Inloggen bij verkopen

Dit gebeurt als ik moet inloggen als ik iets wil verkopen: ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 32 keer bekeken
mediashop-2012

Kopers geven zomaar lage sterretjes...

Ik heb de laaste tijd het gevoel dat een mede eBay-lid (con verkoper) mij probeerd naar beneden te halen. ... meer…
1 antwoord 1 commentaar 54 keer bekeken
joopv
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat een bevredigend antwoord is gegeven.

kosten gespecificeerd

Hoi, ... meer…
1 antwoord 1 commentaar 46 keer bekeken
golfgroothandel

Inschrijving

Steeds als ik me wil inschrijven als bedrijf dan vul ik de lijst in en dan krijg ik te zien op de volgende pagina techinisse fout hoe kan ik me inschrijven dan
1 antwoord Geen commentaar 27 keer bekeken
slotcarparadijs_nl

Moet ik na een negatieve feedback nog een oplossing zoeken?

Hallo, ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 66 keer bekeken
baroter

Buitenlandse ebay site

Beste ebay leden,   Ik heb onlangs een advertentie geplaatst op ebay, maar deze is niet te vinden op de buitenlandse versies van ebay (bijvoorbeeld ebay.de).Weet iemand hoe dit komt?   Met vriendelijke groeten, Bas     meer…
1 antwoord Geen commentaar 55 keer bekeken
velolove2010

Valuta veranderen van verkopen.

Hoi. Ik verkoop nu in USD maar wil dit veranderen in GBP. Hoe kan ik dit veranderen? Kan het echt nergens vinden. Bedankt alvast.
1 antwoord Geen commentaar 47 keer bekeken
post149

foto ophosten via tablet op Ebay.

Ik heb het navolgende op mijn tablet geinstalleerd:   Ebay.nl foto-gallery.   Nu wil ik een foto ophosten van de foto-gallery naar  de verkooppagina van Ebay. Hoe moet ik dit doen. Moet ik nog iets installeren of ben ik er bijna. Wie kan mij uit de brand helpen?   meer…
0 antwoorden Geen commentaar 33 keer bekeken
msp1984

"Beste voorstel"

Ik wil graag iets verkopen op Ebay via vaste prijs, maar ik wil de kopers ook de gelegenheid geven om een goed voorstel te doen. Maar ik kan nergens deze functie vinden, wie kan mij hierbij helpen.
1 antwoord Geen commentaar 48 keer bekeken
icetech.holland

Duur object op E-Bay

Voor hoelang staat mijn object op e-bay als ik het plaats. Voor oneindige tijd of maar voor een 'x' aantal dagen?
1 antwoord 1 commentaar 59 keer bekeken
klaas-2011

verzendkosten

ik bied een item aan voor verkoop ( singeltje ) voor nederland zijn de verzendkosten maar voor europa heb je meerdere mogelijkheden zoals euro-zone 1 of euro-zone 2 of 3 . ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 53 keer bekeken
blikkenoog

Verkoop objecten Magic Lantern Ebay

Ik heb twee objecten (Magic Lantern) geplaatst, echter vind niks terug op Wereldwijd en/ of op de website van Ebay, alleen op mijn Ebay. Wat moet ik doen
0 antwoorden Geen commentaar 28 keer bekeken
lacollectionneuse12

Mijn object aanbieden lukt niet

Ik wil een object verkopen, maar dat luk niet - niet op eBay.com, niet op eBay.nl. Vlgs Customersupport moet ik cookies verwijderen; ook als ik dit doe, kom ik niet verder. ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 27 keer bekeken
pinilo

Kosten aan Ebay

Ik koop heel vaak op Ebay, vooral in Engeland en Amerika. Nu wil ik zelf kinderkleding en wat andere spullen gaan verkopen op Ebay. Kan iemand mijn uitleggen wat ik aan Ebay moet betalen als het artikel verkocht is.   Vriendelijke groet, pinilo. meer…
1 antwoord Geen commentaar 80 keer bekeken
frisianmetalmassacre

terugbetalen aan een Lid

ik heb in februari al een terugbetaling gedaan via paypal naar dit lid toe maar ik krijg nog steeds van Ebay een waarschuwing dat ik dit nog niet heb geregeld  !! (Ebay gebruiker alteraz) Item Not Received 5014887757 . 120835504163.. 22.35 USD 2012-02-28 ! nu heb ik contact op genomen met het lid... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 54 keer bekeken
johnbartens075

Iets te koop aangeboden op Ebay Duitsland

Had iets te koop aangeboden op Ebay Duitsland, maar moet daar ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 141 keer bekeken
johnbartens075

Iets te koop aangeboden op Ebay Duitsland

Had iets te koop aangeboden op Ebay Duitsland, maar moet daar ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 47 keer bekeken
kdehoop

Turbo Lister 2

Ik ben al jaren een gebruiker van Turbo lister maar door problemen met de computer wilde deze niet meer werken. Wat heb ik gedaan?  alle het oude eruit gegooid en Turbo Lister opnieuw aangevraagd. Nu krijg ik de mededeling "datebase kan niet worden geopend (user 001.tdb) neem contact op met... meer…
1 antwoord Geen commentaar 64 keer bekeken
joopv

rekening versturen na koop uit winkel

Ik heb een item verkocht en de transactie is helemaal afgewikkeld, incl. positieve feedback heen en weer. ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 74 keer bekeken
dfvdl

koper wil transactie annuleren

Heb een object verkocht aan iemand die op 'nu kopen'heeft gedrukt., wil nu niet afnemen. Ik wil m wel aan m verkopen,Wat kan ik doen.ik heb ook nog eens haast. Dennis
0 antwoorden Geen commentaar 82 keer bekeken
Op dit prikbord kunnen leden vragen stellen aan andere communityleden over verkopen op eBay. Ga naar het discussieprikbord Verkopen op eBay als je deel wilt nemen aan discussies over dit onderwerp.
Terug naar boven