Antwoordcentrum
Hier kun je vragen stellen over kopen en verkopen op eBay. U kunt ook nuttige tips en informatie delen met andere eBay-leden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Browsen in de Community

Kopen op eBay

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over kopen op eBay.

1938 Posts

Verkopen op eBay

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over verkopen op eBay.

1172 Posts

Betaling en verzending

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over verzending en betaling.

986 Posts

Regels en veiligheid

In dit forum kunnen leden alle aspecten van veilig kopen en verkopen op benl.eBay.be bespreken met a...

212 Posts

Activiteit in Antwoordcentrum

wijziging e-mailadres

Mijn huidig e-mailadres vervalt eind deze maand nu heb ik een bestaand gmailadres en dat wil ik gebruiken als vervangend mailadres echter ik krijg dan de melding dat dit mailadres al vergeven is en ik een ander moet kiezen. Erg vreemd dat MIJN bestaa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 12 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Uitgestelde betaling ivm bankrekening

Beste Ebay,Ik heb al lang een account (2011) maar heb deze week voor het eerst wat verkocht. Ik moest mijn bank rekeningnummer verifiëren met microbetalingen, maar ik kreeg er 4 van (zal wel dubbel geklikt hebben). En de volgorde klopte niet. Toen he...

voorstel van verkoper werkt niet

Soms krijg ik een leuk voorstel van Ebay en of de verkoper.Maar als ik daarop in wil gaan en erop klik gebeurd er niets.Ik ga naar de standaard "advertentie" maar zie nergens waar ik op het voorstel in kan gaan. Doe ik wat verkeerd? Of werkt deze fea...

Wie verzendt in Nederland

Als ik iets bestel buiten de EU, en wordt verzonden en in Nederland aankomt, wie bepaalt dan welke transporteur het pakket in Nederland naar mij verzend. Graag een antwoordgroet van Henk

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 17 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos
Beginnen

We willen dat je reis hier zo goed mogelijk verloopt, daarom hebben we enkele links samengesteld om je snel vertrouwd te maken met de eBay Community.