Doorgaan naar hoofdinhoud
Mijn eBayVerkopenCommunityHulp
eBay

Antwoordcentrum

Welkom bij de eBay-community... jouw community!

De eBay-community is een ontmoetingspunt voor kopers en verkopers. Hier kun je chatten, vragen stellen en adviezen en tips uitwisselen. De community biedt heel wat functies. Via het Antwoordcentrum, de discussieforums, video's en groepen kun je in contact komen met andere eBay-leden.

Als je nieuw bent in de community neem je best even het eBay-forumbeleid door. We hopen dat je veel plezier beleeft aan de nieuwe community!

Het eBay-communityteam

The help content goes in here!
The help content goes in here!
Sorteren op:
Pagina: 1 van 38

beneeded2011
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.

rubrieken

Ik zie als ik op "GSM" zoek, allerlei aanbiedingen van assessoires.  Heeft E-bay daar geen regels voor?   Als ik een auto zoek, wil ik toch ook niet op bandenaanbiedingen komen.  Waarom niet net als op Marktplaats, een advertentie die niet in de juiste rubriek staat, verwijderen en mail sturen dat... meer…
1 antwoord Geen commentaar 3 keer bekeken
noneckjc
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat er geen antwoord is gegeven.

betalingsgegevens veranderen

ik heb bij betalingsgegevens anders aangeklikt,hoe kan ik dat veranderen.wie kan mij helpen
1 antwoord Geen commentaar 17 keer bekeken
juny70

Referentie-ID voor e-mail:[#58d0af661a37483f8b654cd6468c27c0#]

Ik heb een mail voor deze verkoper net gestuurd. ... meer…
0 antwoorden 1 commentaar 19 keer bekeken
2012corine1965
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat een bevredigend antwoord is gegeven.

Hoe kan ik annuleren als verkoper geen annulering ter bevestiging stuurt

Ik heb per ongeluk een bod uitgebracht op iets in GB en helaas nog gewonnen ook. Ik liet de verkoopster weten dat het een vergissing was, want vergissen is menselijk. Normaal gesproken kom ik hier altijd heel aardige mensen tegen, maar ik heb het idee dat deze mevrouw erg boos op me is. Volgens... meer…
5 antwoorden 4 commentaar 51 keer bekeken
remcoboy1479

Meerdere smaken

Hoe kan ik binnen 1 advertentie laten kiezen tussen meerdere smaken?
1 antwoord Geen commentaar 17 keer bekeken
hmarloesharbers

Kopen op Ebay zonder creditcard?

Sinds kort ben ik actief op Ebay, en ik begrijp er nog niet veel van. ... meer…
3 antwoorden Geen commentaar 29 keer bekeken
raymanno

nl advertentie wereldwijd vertoond?

Ik heb een ad geplaats op nl ebay. Wordt deze nu ook wereldwijd vertoond?   raymond
1 antwoord Geen commentaar 24 keer bekeken
ciraogirlke

problemen met verkoper

ik heb vier dingen gekocht van iemand in duitsland , en heb er maar twee van ontvangen en nu zegt ze dat ik drie dingen niet betaald heb , terwijl ik duidlijke bewijs heb van bank dat van men rekening is gegaan , ik gaf ze een negative feedback en nu zit ze te dreigen dat ze mij voor advocaat ga... meer…
3 antwoorden Geen commentaar 53 keer bekeken
rene_bollen

advert zegt 0 biedingen, kan toch autobod door iemand gedaan zijn?

bij de advertentie staat bieden vanaf € 1800. + 0 biedingen. ... meer…
2 antwoorden Geen commentaar 42 keer bekeken
metalex1983
Degene die deze vraag heeft geschreven, heeft aangegeven dat een bevredigend antwoord is gegeven.

Veiling gewonnen, object bleek elders verkocht

Ik heb een veiling gewonnen van een grote lego truck. Ik krijg een mailtje van de verkoper waarin hij beweert de truck elders verkocht te hebben. Het uiteindelijke bod zal hem te laag geweest zijn. Maar volgens mij is het een bindende overeenkomst. Hoe los ik dit op?
1 antwoord Geen commentaar 46 keer bekeken
0543christa

bieden

Mijn bod, wat ik vlak voor de sluitingstijd deed, werd niet geregistreerd, waardoor ik het object misliep. Hoe kan dat?
0 antwoorden Geen commentaar 19 keer bekeken
romy1970-post

ik baal, dat je geen negative feedback aan kopers kunt geven

steeds weer gebeurd het, dat ebayers niet meer reageren, of willen betalen, als ze iets gewonnen hebben. ik heb  pas weer zo iemand op mijn kavels gehad.dom genoeg heb ik tegen al mijn principes in, de gewonnen kavels voor  betaling op gestuurd, vanwege en heel zielig verhaal, ok  dat is dus echt... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 28 keer bekeken
chriskoos

spoof mail

vandaag een nep- email bericht van paypal ontvangen. kijk uit voor paypal mail met als kop. your paypal account has been limited deze mail is spoof, en ik heb hem doorgestuurd naar paypal. wilde alleen even deze waarschuwing plaatsen. chris   meer…
0 antwoorden Geen commentaar 14 keer bekeken
garip14

kopen

Bij ieder bestelling gaat het fout als ik de betaling doe bij paypal en terug naar voltooien krijk ik fout melding en de besteling word niet geplaats.
1 antwoord Geen commentaar 36 keer bekeken
pvan6097

Per ongeluk item 2x gekocht

Ik heb gisteren per ongeluk een item 2x gekocht! 1 heb ik nu betaald. Maar hoe kan ik die andere verwijderen?
1 antwoord Geen commentaar 44 keer bekeken
peteraugustus1951

Verkoper reageert niet op verzoek om gegevens

Ik heb enige objecten gewonnen  op Ebay ( dit is bevestigd ) ... meer…
3 antwoorden Geen commentaar 39 keer bekeken
postbusandries

Betaald en niet ontvangen.het bedrijf zegt wel verstuurd.

Zoals jullie boven kunnen lezen. ... meer…
2 antwoorden Geen commentaar 49 keer bekeken
iphone_nl

Wie kan me helpen met Met Topaanbieding Eerst ??!!

MENSEN, ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 16 keer bekeken
babboelastenrad

Aanbieden in het buitenland

Hallo, ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 53 keer bekeken
eric-osman

Kan soms niet betalen

Hallo, ... meer…
2 antwoorden 5 commentaar 137 keer bekeken
michael*awesome

Overboden zodra ik een bod plaats

Wanneer ik een bod probeer te plaatsen op een artikel krijg ik zodra ik op "Bod plaatsen" druk meteen te zien dat ik ben overboden. ... meer…
1 antwoord Geen commentaar 67 keer bekeken
garip14

inkoop niet te zien

Ik heb op ebay 3 hoesjes voor gsm gekocht deze ook betaald via paypal maar ik zie mijn gekochten producten niet in mijn account en weet dus niet het status hoe nu veder.?
0 antwoorden Geen commentaar 23 keer bekeken
elowynpfaine

Wil betalen, maar krijg geen reactie van verkoper, wel geschil

Op 10 januari heb ik twee items gekocht van een verkoper. ... meer…
0 antwoorden Geen commentaar 35 keer bekeken
pollewob

object locatie

In mijn advertenties staat de objectlocatie anders dan wat mijn adres is. Hoe kan ik dit veranderen?
0 antwoorden 1 commentaar 41 keer bekeken
Terug naar boven