annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

redelijke portokosten

dirtybootman
Community-lid

HALLO eBAY-ERS,

 

Ben onlangs weer geconfronteerd met een aankoop waarbij veel te hoge portokosten zijn berekend.

Had een aankoop gedaan, waarvan ik ervanuit ging, dat het pakje niet door de brievenbus zou passen. In de ad. werd vermeld, dat de portokosten GBP 4,50 zou bedragen. (bevestigde mijn vermoeden dat het om een pakje zou gaan). De vermelding in de ad. dat het gekochte in ongeopende originele verpakking zou zitten, versterkte mijn vermoeden dat het ook om een origineel produkt zou gaan. Na het winnen van de veiling direkt per paypal betaald. 5 dagen later teleurstelling alom.... het gekochte werd in een papieren A5 envelop met daarop geplakt een postzegel van jawel. € 0.88. Reaktie verkoper: ik moest het artikel verpakken (in een simpele envelop) en naar het postkantoor rijden. Kunnen wij met zijn allen niet iets afspreken. Weet zeker dat ik niet de eerste ben, maar toch. Het bedrag is ook niet dusdanig, dat ik daar een halszaak van wil maken.

 

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

kopersbescherming
Community-lid

Omdat u met PayPal betaald hebt kunt u als u niet tevreden bent eenvoudig een beroep doen op de kopersbescherming van PayPal.

 

 

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

kopersbescherming
Community-lid

Nog even, ik zag dat u een negatieve feedback heeft gegeven.

Het is dan einde oefening.

In uw specifieke geval is het een optie bij PayPal te claimen voor niet-ontvangen.

U heeft namelijk niet ontvangen wat u verwachtte te ontvangen, in die zin heeft u het item niet ontvangen. Kiest u voor niet-als-omschreven dan zal dit geen oplossing brengen.

 

coinprovider62
Community-lid

Ook ik zie regelmatig verzendkosten die ver boven € 10,00 gaan.

In mijn ogen is dit gewoon een verkapte vorm van winst om zodoende toch een redelijke prijs voor het artikel te ontvangen.

Persoonlijk let ik erg op de verzendvoorwaarden; wanneer ik zoiets tegenkom doe ik geen bod...

Een vraag stellen