Ik ben weer helemaal beter en afgelopen maandag weer gewooon gaan werken. Wel nog keelpijn, maar dat belemmerd me niet. De afgelopen weken had ik me verheugd op de bevorderings brief. Twee maal per jaar kun je bij mijn werkgever bevorderd worden naar een hogere functie-(schaal), 1 januari en op 1 juli. Mijn fieldmanager vond mij klaar voor promotie en was eigelijk verbaasd dat ik nog op s1 en niet op s2 zat. Nog 1 certificaat en ik kon per 1 juli omhoog. Ik rekende er helemaal op. Het certificaat heb ik gehaald, en de fm zou het in orde maken. Maar helaas, de fm is uit dienst gegaan, en is vergeten mijn aanvraag in te dienen. Mijn nieuwe fm kan er niets van terug vinden, ( er was niets opgeschreven ). Zij heeft nog mail contact gezocht met de oude fm, maar die reageert niet. Kortom; geen bevordering voor mij. Dat is niet leuk, en weinig motiverend. En ik had me net op gegeven voor meerdere nieuwe cursussen, die ga ik wel doen hoor, want dat maakt me toch weer meer waard. Hopelijk komt het allemaal nog goed, en maakt de oude fm haar woorden nog waar. Anders moet ik tot het einde van het jaar wachten op een nieuwe kans. En ik moet natuurlijk maar afwachten of mijn nieuwe fm, me een bevordering verdienden vind. Me dus maar van mijn beste kant laten zien. Opnieuw beginnen, om weer aan iemand te laten zien wat je kan en beheerst. Het is mijn zevende fm in 12 jaar tijd. Hopelijk vertrouwen en begrijpen we elkaar gauw.