Morgen met het hele gezin naar de tandarts voor de jaarlijkse controlle. Miranda moet gaan beslissen wat ze met de ontbrekende kiezen gaat doen, een brug, inplantaten of een plaatje. We zijn collectief verzekert en hebben een 3 sterren aanvullende tandarts verzekering. Dus we krijgen tot 900 euro per jaar, per persoon vergoed. Dus daar ben je dan wel snel door heen. Zelf heb ik een afgebroken vulling. De kids zullen er wel gemakkelijk van afkomen, alleen even tandsteen verwijderen en klaar. Al bij al toch weer een halve dag zoet. Pas tegen het middag uur verwacht ik weer bij het werk te zijn. Daar is het weer beren druk. Het nieuwe mobile projekt gaat nu echt van start. Dus ik ga weer een hoop Tostibakjes in depPrepstraat smijten. En dan gebruikers bellen om een afspraak te maken. Ja dat gaat weer veel inspanning vergen, want de meesten hebben het druk druk druk. En in de eerste week van februari zal ik toch ook echt weer een audit moet lopen. Deze keer met 100 cis in de peiling. Pfffff. Spannend allemaal. Van het ziekenhuis nog geen bericht gehad over mijn verwachte scopy. Ja het is weer zover. Morgen maar eens bellen of er al een datum bepaald is. Hopelijk ben ik snel aan de beurt, ik wil van mijn buikpijn af. Nou mensen, genoeg gejankebalkt. Hond uitlaten en slapen.