Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-09-2006 11:01
Een heerlijk weekend. Lekker uitgeslapen. Zaterdag middag de overloop op geruimd, weer een flink aantal zaken tegen gekomen die ik niet meer nodig heb. En ik vond nog een boek, "hertog van Windsor Memoires / een koning vertelt", een gebonden boek. Lekker vergeelt, ik weet nog dat ik hier op school een spreekbeurt over moest houden, nu vele jaren later sta ik er weer mee in mijn handen. Zou het nog wat doen op de veiling? Of zal ik het bewaren voor als een van mijn kinderen een spreekbeurt moet houden? Haha. Ze maken me af. Geschiedenis? Allemaal gepraat over dooie mensen. Dat wordt dus nixs. Zijn er nog mensen die dit boek ook gelezen hebben? Vandaag gaan mijn vrouw en kids mijn opi en omi langs, dan heb ik de tijd nog een en ander aan babyspeelgoed weg te mieteren, zonder dat de kids dat zien. Ze worden zo snel groot die apen.
Zo tijd voor koffie, met een suiker koek, ik moet wel mijn buikje in vorm houden.
Zo tijd voor koffie, met een suiker koek, ik moet wel mijn buikje in vorm houden.