- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-08-2005 22:25
Ben ik in de war met een andere dieren tuin waar ik als kind in de 70er jaren ben geweest?
Vrijdag hebben we lekker in Rotterdam centrum rond gelopen. Alle blokkers af geweest op zoek naar spongebob trading cards starter deck. 5 euro volgens de folder. Helaas niet gevonden. Toen maar bij de intertoys gehaald voor 9.95 . Onze zoon wilde het zo graag hebben. Bij de Bijenkorf staan ze ook nog voor 11.95 erg he. En bij de blokker op zuidplein waren de yugiho startdeks 7.50 Dus gelijk maar vast voor zijn verjaardag een Joey en een Pegasus deck mee genomen. Ik zoek nog spongebob boosterpacks. Wie weet waar ze die nog hebben?
Zaterdag naar Schiebroek geweest, lekker over de oude peppelweg gewandeld , ijs gegeten bij de italiaan. Leuk om weer eens in mijn oude jeugd omgeving terug te zijn.
Jammer dat Ammerlaan dicht was, vakantie tijd. Dus halen we wel een andere keer ambachtelijke bonbons.
Morgen weer een drukke dag, dus alvast welterusten.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-08-2005 22:09
De Maandag zijn we maar eens de nieuwe ALDI vlak bij het stadion F. gaan bekijken. Lang niet zo groot als ik verwacht had. En heel stil. Maar goed, daar de tram naar het centrum genomen en bij media markt, bravo, donner, blokker, burgerking, C&A, V&D, Hema, Witte Boekenmarkt geweest. Twee winterjassen voor de jongens gehaald bij Bristol en bij Donner een mooi boek over Tarot Kaarten Lezen. Wel weer schandalig veel gegeten. En daarna naar mijn schoonouders de hond op halen en hup thuis bloemkool, worst en salade gegeten. Dat was het snelste klaar. Nu lekker uit buiken achter de pc. Straks de hond nog even uitlatne en dan ga ik weer slapen. Morgen gaan we weer wat bijzonders doen. 1 dag "rust", dan weer een dag voor de kids. om en om. Want vakantie moet wel leuk blijven. Oh ja, bij de Lidl hebben we nog even limonade en twee horloges gekocht. Ja, een welbestede dag.
Iemand van jullie wel eens in kalkar,duitsland geweest? Bij de voormalig geplande kerncentrale zou daar nu een waar kinder paradijs pretpark zijn. Wie is hier wel eens geweest en wil er hier wat over schrijven? We twijfelen nog of het de rit waard is.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-08-2005 22:21
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-08-2005 23:45
Dinsdag ga ik zelf weer werken. Ben benieuwd of de collegas er een puinhoop van gemaakt hebben, of dat ze juist hebben op geruimd. Hopelijk zijn alle reparaties inmiddels binnen gekomen en alle nieuw binnen gekomen bestellingen goed verwerkt, anders is het weer een zooitje in het magazijn. Maar goed. Ik zoek het allemaal wel uit en dan komputallemaalgoe. Donderdag naar de tandarts, dus een korte week om mee te beginnen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 28-08-2005 01:49
http://tinypic.com/b8jofc
oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS
Snuggere Hein, Simpele Simon, Gijs Goochem, wie volgt?
oranje~ PDA says: DON'T FEED THE TROLLS
Snuggere Hein, Simpele Simon, Gijs Goochem, wie volgt?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-09-2005 15:38
FF-in de eerste werk periode zit er al weer op. Het magazijn is op orde en de materiaalaudit was weer 100%.
Kortom pico bello. Maandag alweer mijn laatste werkdag, want dinsdag moet ik spoelen en woensdag naar het ziekenhuis voor alweer een colon. een doubleballoon deze keer. Benieuwd of ze net zo lang bezig zijn als vorige keer met de gastro. Als ik maar niet weer een bloeding krijg want dat wil ik echt niet meer mee maken. Ja baasje is nerveus. Maar wat maakt het uit, zandkorels in de woestijn zijn we. In ieder geval blijf ik de rest van de week thuis en daarna zien we wel weer.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 02-09-2005 18:58

Ik ben tegen prikbord schorsingen!!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer