Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-03-2005 16:34
Maandag tweede paasdag gezellig naar de kermis in Ridderkerk geweest. Met de kinderen in de verschillende draaimolens en het spookhuis geweest. Brandweer man gespeelt, touwtje trek, eendjesvissen, suikerspin, muntje schuif, paardje rij. Twee uurtjes vertier voor groot en klein. En tja, toen waren de 45 euros op. Dus weer naar huis. Een leuke middag. En wat hebben zij gewonnen? Een plastic zwaard, en een plastic geweer.
Dat was het. Maar goed, we hebben dan ook gekozen voor DOE dingen en niet voor WIN dingen. Dus dat is wel goed zo. Vandaag weer gezellig naar het werk. En wat moet ik doen: deze week een taakomschrijving maken voor mijn functie. Denk denk denk. Komt wel weer goed. Al tikkende komt er van zelf een en ander op. Nou mensen tot veils.
Dat was het. Maar goed, we hebben dan ook gekozen voor DOE dingen en niet voor WIN dingen. Dus dat is wel goed zo. Vandaag weer gezellig naar het werk. En wat moet ik doen: deze week een taakomschrijving maken voor mijn functie. Denk denk denk. Komt wel weer goed. Al tikkende komt er van zelf een en ander op. Nou mensen tot veils.