Ziek. Het is toch om gek van te worden, nou zijn we weer ziek.
Vorig jaar met de kerst dagen waren we ziek, het jaar er voor zaten we in de renovatie en het jaar daar voor lag ik in het ziekenhuis.
En dit jaar zijn we dus weer ziek. De jongste zoon ligt met koorts op de bank, de oudste zoon kotst alles onder, mijn vrouw zit de wc te vullen met waterige bruine stinkende ( bespaar me de details ) troep en ik zit met een koorts lip. Dus nog maar wat fotos gemaakt van objecten die weg kunnen voor een leuke prijs en die als einde jaars aanbieding op mijn my page in het zonnetje gezet. Zou mooi zijn als dat mijn eerste verkopen in het nieuwe jaar werden. Ruimt lekker op.
De zij kamer waar de 'handel' staat op gestapeld moet nu echt leeg, de kinderen worden te groot om samen op een kamer te slapen en ik wil dus volgend jaar de zij kamer voor de jongste gaan inrichten. Maar dan moet dus alles er uit wat er in staat. Probeer nog zo veel mogelijk te verkopen voor de aanbiedings kosten van start gaan. Daar na gaat alles nog een keer op Q. En wat dan nog niet verkocht is, is jammer maar helaas, dan komen de kabouters het maar op halen voor hun braderie op koninginne dag. Is er nog iemand gelukkig mee.
Dus mensen deze weken LAATSTE KANS. Weg is Weg, Op is Op.
Van de opbrengst koop ik behang en verf om het kamertje kind klaar te maken. Bij besteding van meer dan 5 euro een cd met instrumentale muziek kado. Grote verrassing he. Kijk maar op mijn mypage. Wel even geduld met laden, want er staan wat extra fotos op.