- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-08-2004 21:15
Thuis lenzen in, eieren gekookt en pannenkoeken in de magnetron gezet. Lekker alles op gegeten en toen zijn we naar het zwembad gegaan. Zwemles voor de kids.
Na de zwemles een ijsje. En toen naar huis. Hond uit laten, broodje kroket gegeten. Kinderen nog even buiten gespeelt en ik pakjes in gepakt voor verzending.
Om 20.00 kinders naar bed gebracht. Moeder de vrouw is naar een speciale koop avond van de Hema. En nu, nu verveel ik me. Ik heb geen zin om tv te kijken, ik heb geen zin om een boek te lezen, ik heb geen dingen meer die ik moet scannen. De verkochte items staan ingepakt klaar. Kortom ik heb nergens zin in en verveel me. Vervelend toch voor me.
Maar gelukkig is er Ebay. FF een uitlaat klep. KlepperdeKlep. Zal ik eens wat gaan kopen?
Morgen nog vrij ( smorgens tandarts voor mijn voortand, zit een gat in, ) en dan vrijdag weer naar het werk, de vakantie is voorbij. En dat is nog het mooiste van vakantie, dat als je terug komt op je werk, blijkt dat anderen vanalles voor je hebben laten liggen om te doen.
zucht.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 05-09-2004 22:11
Dat de dames en hun organisatoren goed geleerd hebben van hun teleurstellende optreden bij het Feijenoordstadion van vorig jaar, was duidelijk te merken. Voldoene dranghekken, een groot scherm, en een aparte zone voor kinderen korter dan 1.30 meter. Ieder kind kreeg een bandje om de pols met een nummer, en de bij behorende ouder kreeg een bonnetje met het zelfde nummer. Het concert duurde een flink half uur, met hun nieuwe nummer I am your super hero, maar ook de bekende oude nummers gaven zij een vlotte show.
Ondanks dat 1 van de dames in verwachting is, werd er leuk gedanst. Na de show konden de ouders de kinderen weer op halen bij het poortje, en de Belgiesche bewakers, deden het perfect, kind voor kind, en elk nummertje werd gecontroleerd. Er werden ook TV opnamens gemaakt, door de TROS. Dus wellicht ziet U ons nog op de beeld buis. Oh ja, de dames kregen ook een gouden cd uitgereikt om dat hun nieuwe cd in de voor verkoop al mega goed verkocht was. De nieuwe film van K3 heet K3 en het betoverde medailjon. En pas op: Paul de Leeuw speelt er ook in mee.
In de groote kinder vakantie bezochten wij met ons gezin in Belgie: het pretpark Plopsaland. Net als K3 afkomstig uit de Studio 100 stal waar Gert ( van Gert en Samson ) de sceptor zwaait. Een lange rit, maar beslist de mooite waard. We bezochten de boerderij van Big en Betsy, de boot van Piet Piraat, en de kinderen gingen op de foto met Kabouter Klus.
Steeds meer Belgiesche artiesten komen op de Nederlandse hit lijsten. Na the Buzz Klub en M-Kids, is er nu Chips met “de trein naar oostende”.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 05-09-2004 22:14
maar vandaag niet?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 05-09-2004 22:47
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 05-10-2004 22:15
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 05-10-2004 22:43
(zit er weer een FLD aan te komen? B-))
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 06-10-2004 22:42
Gelukkig is mijn volgende controlle pas in januari.
Dus voorlopig geen pepermuntjes of toffees voor mij.
En voor de december maand ook rustig aan met de kruidnoten, en daar ben ik toch juist zo dol op....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 06-10-2004 22:55
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 07-10-2004 12:23
Lizz
... but I'm not one of them, oh no...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-10-2004 20:15
Binnen kort komen op het werk 200 pcs binnen, die moeten allemaal worden uit gepakt, gelabeld, op genoteerd, in karren en dan naar het magazijn. Gelukkig krijg ik drie man uit de regio om me te helpen, anders zou dat nooit lukken in 1 dag. En dan komen er tussen november en januari ook nog 400 flatscreens binnen, gelukkig in porties, die gaan we heel snel neer zetten en dan de oude crts er als een speer weer uit. Ben ik toch weer met migratie bezig. Maar nu van uit configuratie beheerders rol. Wel leuk natuurlijk, weer eens wat anders.