Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 14-06-2004 21:32
Gesprekje:
vr "veil je niet meer op ebay, ronald?"
antw "er was een maandje gratis aanbieden op R"
vr "maar ebay dan?"
antw "zodra ik de lister weer 100 procent aan de praat heb en weer leuke items heb ingevoerd, ben ik er weer"
vr "ga je zeker ook gelijk weer het prikbord op?"
antw "zou ik wel willen, maar dan zijn er weer bij die zeggen dat ik dat alleen doe om reclame te maken voor mijn items"
vr "trek je je daar wat van aan dan?"
antw "'......... ehhu, tja, laat ik dan nu vast wat typen en over een paar weken pas weer aanbieden...."
vr "hoe gaat het op je werk?"
antw "ik heb een nieuwe functie aangeboden gekregen, ik zat er voor de migratie van desktops en laptops, maar dat is nu bijna voorbij, nu ben ik gevraagt voor configuratie management"
vr "configu wattu?"
antw "magazijn chef"
reactie "ah een promotie dus."
antw "koekje?"
vr "veil je niet meer op ebay, ronald?"
antw "er was een maandje gratis aanbieden op R"
vr "maar ebay dan?"
antw "zodra ik de lister weer 100 procent aan de praat heb en weer leuke items heb ingevoerd, ben ik er weer"
vr "ga je zeker ook gelijk weer het prikbord op?"
antw "zou ik wel willen, maar dan zijn er weer bij die zeggen dat ik dat alleen doe om reclame te maken voor mijn items"
vr "trek je je daar wat van aan dan?"
antw "'......... ehhu, tja, laat ik dan nu vast wat typen en over een paar weken pas weer aanbieden...."
vr "hoe gaat het op je werk?"
antw "ik heb een nieuwe functie aangeboden gekregen, ik zat er voor de migratie van desktops en laptops, maar dat is nu bijna voorbij, nu ben ik gevraagt voor configuratie management"
vr "configu wattu?"
antw "magazijn chef"
reactie "ah een promotie dus."
antw "koekje?"