Zo dat was wel even schrikken, zag net een interview op nickelodeon, met twee ventjes van 13 - 16 jaar. Komen uit een saai dorp (hun eigen woorden) Ze maken muziek en schrijven hun eigen liedjes. En ik maar denken, wie zijn dat dan? Eindelijk noemde er een een web adres. http://www.moordgasten.nl/ dus ik kijken. En toen wist ik het weer. Dat zijn die ventjes van JE MOET JE BEK HOUDEN. Dat pest liedje, dat ze een tijd geleden de hele dag op het werk aan het draaien waren.
Maar verder wordt het vast een fijn weekend. Extra lang want maandag ben ik ook vrij.
Het is nog tot maandag gratis aanbieden op R, dus ik heb nog maar een paar items er op geknalt.
Ook op Q vinden veranderingen plaats, ze gaan samen werken met speurders.nl Nou dat gaat wel even wennen worden voor de mensjes.
In middels ook weer heel wat items in de turbo lister gezet. Hoogste tijd dat er weer eens een free listing day op Ebay komt. Kan ik weer eens KNALLEN.
Maar goed, eerst maar eens genieten van mijn eigen aankopen. Prachtig antiek boekje BASSIE EN ADRIAAN - PECHVOGELS binnen gekregen, met vele mooie fotos. Ja de kinderen zitten er de hele dag in te lezen.
Wisten jullie trouwens dat de verhalen van B&A in verschillende versies betaan. Voor B100 , vlugge japie en De Baron, de boeven waren, speelden in die avonturen een chinees mee, die heette "Ping Poen", die is later vervangen door die "dove" goser. Zouden er ook nog videos zijn waar Ping Poen in mee doet? Of is die alleen in boeken en hoorspelen te vinden? Wie het weet mag het zeggen.