Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 04-11-2009 15:53
Ik neem die Mex, griep vaccinatie niet. Ik ben al een tijdje op internet aan het zoeken, maar de negatieve bevindingen zijn zo enorm, dat het voor mij niet hoeft.
Er zijn conserveringsmiddelen en andere middelen aan toegevoegd die al in 2004 zijn verboden (kwik) en squalene, dat in verband wordt gebracht met het Gulf Syndroom.
Ik heb gemaild naar Postbus 51, en gevraagd of ik de exacte bestanddelen van het vaccin mag weten. Daar komt dus geen antwoord op. Dat zegt mij genoeg.
Opvallend is, dat de Duitse regering is gevaccineerd met een vaccin zonder toevoegingen of conserveermiddelen.
Het bestaat dus wel, maar zeker alleen voor "belangrijke"
personen.
Desgevraagd wilden de fabrikanten in Amerika het vaccin niet op hun familie en kinderen laten testen.........
Jaarlijks sterven 3 tot 4000 mensen aan de "gewone" influenza.
Er zijn conserveringsmiddelen en andere middelen aan toegevoegd die al in 2004 zijn verboden (kwik) en squalene, dat in verband wordt gebracht met het Gulf Syndroom.
Ik heb gemaild naar Postbus 51, en gevraagd of ik de exacte bestanddelen van het vaccin mag weten. Daar komt dus geen antwoord op. Dat zegt mij genoeg.
Opvallend is, dat de Duitse regering is gevaccineerd met een vaccin zonder toevoegingen of conserveermiddelen.
Het bestaat dus wel, maar zeker alleen voor "belangrijke"
personen.
Desgevraagd wilden de fabrikanten in Amerika het vaccin niet op hun familie en kinderen laten testen.........
Jaarlijks sterven 3 tot 4000 mensen aan de "gewone" influenza.
Lizz
... but I'm not one of them, oh no...
Lizz
... but I'm not one of them, oh no...