- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 21-09-2013 14:06
ja ook ik zag ineens dat er grof geld gevraagd word voor je aanbiedingen. ik ben ook met de meeste 1,00 euro aanbiedingen op de site. hou dus niets meer over. en nog de nieuwste stunt die ze mij flikken , is dat ze ineens melden, dat ze mijn laatste verkooprekening van 1,01 euro niet heben kunnen ontvangen, omdat mijn bank ineens de machtiging niet accepteerd??door het terugsturen van de bank, zouden er 7,00 euro kosten ontstaan zijn, of ik dat maar even met de volgende rekening wil betalen!!!!!!en ook weer pas mogen verkopen, als ik ze weer machtig!! echt niet meer. er staat altijd genoeg geld op mijn rekening, dus daar kan het niet aan gelegen hebben. in het verleden, toen ik nog zelf geld voor verkoopkosten overmaakte verdween er ook wel eens wat, werd ik gelokkeerd tot ze eindelijk het bedrag gevonden hadden. stumpers nu ook weer dus 20.09 bericht krijgen, van de niet gelukte afboeking , direct hierna weer geblokkerd om te verkopen. nog steeds geen reactie op twee mails ik ga hier mee stoppen en marktplaats op of zo .van hun heb ik mijn buik vol van