ja  ook ik  zag ineens  dat  er  grof geld  gevraagd word  voor je aanbiedingen.  ik  ben  ook met  de  meeste  1,00  euro  aanbiedingen op de  site. hou  dus  niets  meer over. en  nog  de nieuwste  stunt die  ze  mij flikken  , is  dat  ze  ineens melden, dat  ze  mijn laatste  verkooprekening van  1,01  euro niet  heben  kunnen  ontvangen, omdat  mijn bank  ineens  de machtiging  niet accepteerd??door het  terugsturen van de bank, zouden er  7,00 euro  kosten  ontstaan zijn, of  ik  dat  maar  even  met  de volgende  rekening  wil  betalen!!!!!!en  ook weer pas  mogen  verkopen,  als  ik  ze weer machtig!!  echt  niet  meer. er staat  altijd genoeg geld  op  mijn  rekening, dus  daar  kan het  niet  aan  gelegen hebben.  in het  verleden, toen  ik nog  zelf  geld  voor verkoopkosten  overmaakte verdween  er  ook wel  eens wat, werd  ik gelokkeerd tot  ze  eindelijk  het  bedrag  gevonden hadden. stumpers  nu  ook weer dus  20.09    bericht  krijgen, van  de  niet gelukte  afboeking  , direct hierna  weer geblokkerd om te  verkopen.  nog  steeds geen reactie  op twee mails ik  ga  hier  mee stoppen  en  marktplaats op  of zo .van hun  heb  ik mijn buik  vol  van