Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 15-03-2007 22:37
Ik snoei ze als ze uitgebloeid zijn. Vrij diep, net boven het hout. De bloemen droog ik en gebruik ze als geurkussentjes in de linnenkast. Aan het eind van de zomer gooi ik ze weg en maak weer nieuwe.
Vandaag nog meer potten met viooltjes gevuld. Staat zo gezellig op de tafels en op de grond. Ook aan de voorkant een grote bak neergezet. Bloeiende forsythia in de voortuin en een paar takken binnen.
De New Dawn-klimroos aan de voorkant heeft al knoppen en alle hortensia's zitten aardig in het blad. Allemaal aluin toegediend voor het blauwe kleurtje.
De grote krulwilg in de voortuin geknot. Kleinkinderen hebben de paastakken verkocht.
De bolacacia's in de achtertuin zijn ook al geknot, de rozen gesnoeid en bemest.
Klaar voor de zomer!
Helemaal gelukkig word ik van dit weer.
Vandaag nog meer potten met viooltjes gevuld. Staat zo gezellig op de tafels en op de grond. Ook aan de voorkant een grote bak neergezet. Bloeiende forsythia in de voortuin en een paar takken binnen.
De New Dawn-klimroos aan de voorkant heeft al knoppen en alle hortensia's zitten aardig in het blad. Allemaal aluin toegediend voor het blauwe kleurtje.
De grote krulwilg in de voortuin geknot. Kleinkinderen hebben de paastakken verkocht.
De bolacacia's in de achtertuin zijn ook al geknot, de rozen gesnoeid en bemest.
Klaar voor de zomer!
Helemaal gelukkig word ik van dit weer.
Lizz
Lizz
... but I'm not one of them, oh no...