Zondag ochtend twee mensen een mail gezonden dat zij nog steeds niet gereageerd hebben na het winnen van een veiling en dat ze nog tot woensdag de tijd hebben om iets van zich te laten horen, anders nbb , neg feedback en het object naar de op een na hoogste bieder. Hopelijk loopt het nog goed af. een van de mensen die niet reageert is een bieder op een cassette van Nana Mouskouri, die voor 10 euro er uit ging. De andere Nana mc die voor meer dan 75 euro weg ging is inmiddels betaald en ontvangen. Dat ging snel en netjes. Jammer dat dat niet altijd zo kan.
Zondag middag met de kinderen de hond uit gelaten. In het park werd mijn arme kleine zielige bejaarde ( even sympathie opwekken ) sheltie aangevallen door een los lopende zwarte gevlekte hond. Dat kreng beet hem zo in zijn oor, en gillen dat mijn hondje deed. Dus ik begin ook te schreeuwen en geef de aanvaller een mep op zijn kont ( met de vlakke hand ) die ging gelukkig op de vlucht. Roept zijn vrouwtje, he joh, sla je eigen hond, gek. Dus ik roep, heb je geen riem, hij valt toch aan. Hij wil alleen spelen roept ze. Het bloed gutst uit mijn hond zijn oor. De vrouw roept nog een keer gek en schoft en loopt de andere kant op. Ik wordt nu echt kwaad, wees blij dat hij nog leeft, volgende keer maak ik hem af. Ik loop naar huis met mijn gewonde hondje, de kinderen lopen bedremmeld mee, zo hebban ze pappa nog nooit te keer horen gaan. Thuis doe ik sterilon op zijn oor, weer krijsen natuurlijk en maak ik zijn vacht schoon met water. Gelukkig is het alleen het puntje van zijn oor dat stuk is. De komende dagen maar goed uit kijken in het park, voel weinig voor een knok partij met het baasje van de andere hond, maar als het nodig is , dan is het maar zo. Snap je nou dat er mensen zijn die hun hond los laten lopen terwijl ze weten dat het beest niet naar ze luistert. Slechte mensen zijn dat, die de liefde en vertrouwen van zo'n dier niet verdienen. Verder deze week eigelijk een normale week gehad, alleen viel dinsdag avond de lamp van het plafond in de wc. Dat was ook schrikken, maar gelukkig had mijn schoonvader nog een soort gelijke bol liggen en die heeft het er woensdag avond even op gedraaid, gelijk de lamp vervangen door een spaarlamp exemplaar, de wc lamp brand bij ons de hele dag, want onze jongste zoon kan nog niet bij de schakelaar en wil niet op de pot zonder licht, dan plast hij op de gang wel in zijn broek. Dus dan het lampje maar aan laten. Is uiteindelijk toch makkelijker. Gelukkig morgen weer maandag. Nou mensen dat moet het weer zijn, veel bied en veil plezier.