Ik word zelf ook om de tuin geleid door ebay, inmiddels al maanden bezig om een hoger limiet te verkrijgen om in de US te kunnen verkopen. Ik word er helemaal gek van taloze emails naar de service desk gestuurd deze worden door een soort automatische antwoorden generator beantwoord lijkt wel en als er dan een keer een persoon antwoord is het nooit volledig en nooit duidelijk.

Ik begrijp niet waarom ebay zo ondoorzichtig probeert te handelen. Ook is 1 van mijn accounts op dit moment geblokkeerd om een onverklaarbare reden ( geen slechte feedback of wat dan ook gehad ). Ik begrijp er niks van.

Nu inmiddels na eindelijk een mail van een medewerker terug hebben gehad toch maar een basis-winkel geopend omdat ik hier volgens Annemieke Schouten ( als ze echt bestaat ) ongelimiteerd om kan verkopen. Dit blijkt dus niet het geval te zijn ik zit internationaal nog steeds vast aan het zelfde limiet wat ik nu al bijna een jaar heb.

het is inderdaad zoals anderen zeggen erg moeilijk via de nederlandse site internationaal naam op te bouwen. ook verkoop ik vrij dure producten die dus niet super snel verkopen, dus snel veel positieve feedback opbouwen is ook vrijwel niet mogelijk.

Iemand die hier mee kan helpen?

mvg,

De Pakkenkoning