beste centralwebshop, ik zou zo graag gaan cjhatten met Martijn, of met Ebay .com, maar zal ik je eens vertellen over die vele malen dat ik dat al heb gedaan? Heel, i am july, and i am happy to assist you; hello i am ken, and i wil do everything to help you in this case. Tientallen van dit soort zinnen heb ik als openingszin gekrgen, alleen de namen verschillen. Maar de verdere inhoud is altijd hetzelfde; een brij van woorden, niet ter zake doende nepantwoorden en geen hulp. Als jij morgen bij de bakker vraagt om een halfje bruin en je krijgt dan een doosje lucifers, dan ben je wel geholpen volgens de wetten van Ebay. Maar ik ben gewend om een halje bruin te krijgen als ik daar om vraag, en niet een doosje lucifers. het zal wel aan mij liggen dat ik daar teleurgesteld over ben. Het is natuurlijk ook heel ouderwets om zulke verwachtingen te hebben. Ik betaal Ebay per maand ongeveer 1250 euro aan plaatsingskosten en weet je wat ze voor me doen? HELEMAAL NIETS!!! nooit een bruikbaar antwoord, als je al een antwoord krijgt. Ik gan toch een poging wagen om Martijn in dienst te nemen, want jij schrijft dat die echt is. Ik heb tot nu toe altijd gadacht dat al die mijnheren en mevrouwen die antwoorden, zowel op de Amerikaanse als de nederlandse site, gewoon computers zijn. Maar als U dat zegt dat het bestaande mensen zijn, dan moet ik het haast gaan geloven!!