- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 24-09-2011 22:51
Ik heb sinds september met hezelfde probleem te maken. Een verkooplimiet tot maximaal 500 euro of 10 objecten eveneens tot 500 euro? Hemel en aarde bewogen om de verkooplimiet op te heffen via Ebay NL. Echter krijg ik geen of onduidelijke standaard emails terug die mij niet verder helpen. Wanneer ik inlog op mijn account kan ik een hogere verkoopliniet aanvragen door op een link te klikken. Ik moet dan weer inloggen waarna ik een melding krijg dat deze optei niet beschikbaar is voor Ebay NL. Ook heb ik Ebay USA gebeld maar daar kom ik ook niet verder mee omdat je iemand aan de lijn krijgt met een amerikaans spraakgebrek waardoor je de helft maar verstaat. Ebay Belgie ook gebeld maar daar zat iemand die totaal onwetend was en mij dus niet kon helpen omdat ik een Hollands Ebay lid ben. Verder een aantal keren online gechat met Ebay UK maar die verwijzen mij weer naar Ebay NL en kunnen niets voormij betekenen. Idem voor Ebay Duitsland die ik telefonisch benaderd heb en mij het advies gaf om het probleem via Email te melden met de juiste topic.
Gek word je er van! Ebay Nederland is ook niet telfonisch te bereiken. Wat kan ik nog meer doen. Mijn feedback score is 100% dus daar kan de opgelegde verkooplimiet niet aan liggen.