- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 16-04-2012 23:01
ik denk , maar da's natuurlijk koffie dik kijken en wat ervaring over de jaren' dat de automatische software die controleert op de woorden iphone en 4s ed jouw veilingen gelezen heeft als zijnde iphones en voor het gemak (het is tenslotte engelstalige software) de woorden hoesje en protector ed over geslagen heeft en dat daardoor al je veilingen beeidigd zijn. Voor een screenprotector hoef je geen factuur te overleggen, voor 'echte'iphones wel, ebay is bang voor klachten van apple dat ze hun producten illegaal (of chinese namaak) verkopen. Maar zelfs met zo'n uitleg schiet je nog niks op natuurlijk. Ebay nederland kan je niet bellen, ebay UK wel en mijn ervaring is dat je aan die mensen daar goed kan uitleggen wat het probleem is en dat ze daar vaak ook direct wat aan kunnen doen. Vraag ze waarom je aanbiedingen zijn verwijderd en dat je zelf denkt dat dat komt door de iphone en ze simpelweg niet gezien hebben dat het om accesoires gaat. Sterkte, ik weet it ervaring hoe vervelend het is als je veilingen beeidingd zijn en je ook je klanten niet meer kan bereiken....