Auction annuleren, bieder boos!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 22-12-2011 08:27
Beste mensen,
Ik ben vooral actief op Ebay als koper, maar af en toe bied ik zelf een product aan als verkoper. Ik zou jullie advies op prijs stellen:
Ik had een aanbieding gemaakt, en iemand uit de UK had hierop geboden. Toen mijn man erachter kwam dat ik een oude blouse van mijzelf ging verkopen, vond hij dat heel jammer, de blouse had sentimentele waarde voor hem en vroeg me hem niet te verkopen. Ik was erg verbaasd, maar hij meende het en om een lang verhaal kort te maken: ik heb de aanbieding geannuleerd. Nadat ik de reden heb opgegeven op Ebay heb ik de bieder een email gestuurd met een korte uitleg en 'my apologies for the inconvenience'. Deze bieder had mij eerder een mailtje gestuurd met een vraag over de maat. Nu krijg ik een reactie dat het 'absolute nonsense and bullshit' is en ze een complaint gaat indienen bij Ebay. Ik mag haar ook vergoeden voor de tijd en moeite die ze heeft gedaan en dan ziet ze af van de klacht.
Wat vinden jullie hiervan? Is dit terecht? Ik vind het echt vervelend voor de bieder, had dit zelf ook niet zien aankomen en heb een eerlijk mailtje gestuurd ter informatie. Zij heeft mij eenmalig een kort mailtje met een vraag over de lengte van de blouse gestuurd, en that's it. Is haar reactie redelijk? Heb ik me inderdaad schuldig gemaakt aan "bad ebay conduct" zoals zij stelt?
Dank voor jullie reacties!
Met vriendelijke groet,
Christiane